MARKETING WEEK JOBS
SPECIAL EDITIONS
EVENTS CALENDAR
BOUSSIAS
LOGIN
REGISTER
SUBSCRIBE
Sign in
Καλωσήρθατε! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
το όνομα χρήστη σας
ο κωδικός πρόσβασης σας
Forgot your password? Get help
Create an account
Create an account
Welcome! Register for an account
το email σας
το όνομα χρήστη σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
Password recovery
Ανακτήστε τον κωδικό σας
το email σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
Ενότητες
Marketing
Advertising
Media
Creativity
Digital Media
Digital Marketing
Market Research
Public Relations
Direct Marketing
Events
Powerlists
20 UNDER 40
Marketing Week
Homepage
Issues
Editorial
Industry Focus
Interviews
Columns
Marketing Week Jobs
Special Editions
Network
Marketing Week
HR Professional
σελφ σέρβις
netweek
Industry
Construction
Lawyer
Finance Pro
Hellenic Medical Review
Architect
Φαρμακευτικός Κόσμος
Health Daily
Fashion Daily
FOODReporter
Hotel & Restaurant
Build
BOUSSIAS Events
BOUSSIAS
Site Info
Γίνε συνδρομητής
Εγγραφή στο Newsletter
Διαφημιστείτε εδώ
RSS Feeds
marketingweek.gr
Marketing
Media
Advertising
Digital Media
Digital Marketing
Creativity
PR
Events
Powerlists
20 UNDER 40
Media Views
Ο «Αρμαγεδών» των σειρών απέφευχθη – Οι αλλαγές του ΕΚΟΜΕ φέρνουν την επιδότηση στα μέτρα των καναλιών
«Ναι» στη διαφήμιση ακόμα και χωρίς μετρήσεις λέει η ΕΡΤ
Τηλεόραση: Αύξηση-σοκ 6,5 μονάδων στην τηλεθέαση του others - Τα άλλα κανάλια «χτυπούν» ποσοστό 33,6%
Τηλεόραση: Ραγδαίες εξελίξεις στην prime time με αποκλειστικές συμφωνίες παραχώρησης και ιστορικές αλλαγές σε slot
Τηλεόραση: Στον… αέρα τα προγράμματα της νέας σεζόν – Tabula rasa η prime time λόγω μαζικών φινάλε σειρών
Συμφωνία ιδιωτικών καναλιών με Nielsen για ενιαία χρέωση σε όλους - παραμένει ο στόχος της ΕΡΤ για έξοδο από μετρήσεις και διαφήμιση
Τηλεόραση: Τετραπλάσιο το μίνιμουμ επιλέξιμο κόστος επιδότησης των σειρών - Ξεκινά η διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του ΕΚΟΜΕ
Τηλεόραση: Το ΕΚΟΜΕ αλλάζει το rule book της TV – Οι εισηγήσεις για τις επιδοτήσεις βάζουν «φωτιά» στον σχεδιασμό των καναλιών
Τηλεόραση: Ενιαίο μπλοκ των καναλιών για μείωση του κόστους των σειρών και «γκάζι» με επιπλέον επενδύσεις στο β΄ μισό της σεζόν
Αναβάλλεται για 6 μήνες η «έξοδος» της ΕΡΤ από τις μετρήσεις τηλεθέασης - νέα σύμβαση με τη Nielsen με μείωση κόστους κατά 25%
Τηλεόραση: Πάνω από 50% μείωση στον αριθμό των σειρών λόγω περιορισμού των επιδοτήσεων από το ΕΚΟΜΕ
Αλλαγή δεδομένων στην έξοδο της ΕΡΤ από τη διαφήμιση: Μόνο οι διεθνείς χορηγοί θα διαφημίζονται στο Euro
Τηλεόραση: Αύξηση 5% στη διαφημιστική δαπάνη για το 2024 – Τα κανάλια επιμένουν στη μυθοπλασία με… Σασμό 4 και Μάγισσα 2
Τηλεόραση: Η κατάρρευση του μοντέλου επιδοτήσεων του ΕΚΟΜΕ φέρνει ραγδαίες αλλαγές στην ελληνική TV
«Άνοιξε» η μάχη για το Champions League- έως τις 5 Δεκεμβρίου οι προσφορές για τα τηλεοπτικά δικαιώματα
Τηλεόραση: Ενιαίο μέτωπο των ιδιωτικών καναλιών κατά Nielsen και… ΕΡΤ
Τα σχέδια συγχώνευσης της ΕΡΤ2 και της ΕΡΤ3 και η νέα διευθύνουσα σύμβουλος
Τηλεόραση: Αδιέξοδο για την αναβάθμιση των μετρήσεων τηλεθέασης και ανησυχία για τον κατακερματισμό του κοινού
Το σχέδιο «εξόδου» της ΕΡΤ από τη διαφήμιση και η… εξαίρεση για το EURO 2024
Τηλεόραση: Πρωτιά Alpha και δυναμική «αναγέννηση» ΑΝΤ1 | Ανατροπές, αλλαγές και ενισχύσεις στη «μάχη» της prime time
Τηλεόραση: Με… ισοπαλίες και δυναμική αύξηση των εσόδων η πρώτη μάχη της prime time
Τηλεόραση | Μάχη υψηλού ρίσκου στην prime time: Ντόμινο ανατροπών στο πάρα πέντε
Τηλεόραση | Σύρραξη μεγατόνων στα media: Έρχεται «μορατόριουμ» μεταξύ Nova και Mega – ANT1;
Θα πουληθεί το 100% του Alpha;
Τηλεόραση: Καμία υπογραφή ακόμα στο deal Open με Νίκο Κοκλώνη
Φουλ διεύρυνση της μέτρησης τηλεθέασης σε ρούτερ και smart phone
Τηλεόραση | Αναβρασμός στο τηλεοπτικό τοπίο: Τι φέρνει το deal Open-Barking Well – Οι επαφές United Media-Motor Οil για την πλήρη εξαγορά του Alpha
Τηλεόραση: Mega και ΑΝΤ1 πάνε μαζί να πάρουν το Open
Δεν πάει για την 7η άδεια το ACTION24
Τηλεόραση: Επιμήκυνση της τηλεοπτικής σεζόν λόγω εκλογών
Στρατηγική εξαγωγών για τις ελληνικές σειρές
Τηλεόραση: Μαίνεται η μάχη της ελεύθερης τηλεόρασης με το others: «Πρωταθλητής» το Netflix - Σε άνοδο το pay TV
Τηλεόραση: Μαζική επένδυση στη μυθοπλασία από τα κανάλια | Ξεπαγώνουν οι πληρωμές από ΕΚΟΜΕ και διατηρείται η επιστροφή του 40%
Επέκταση του ΑΝΤ1+ και εκτός συνόρων μετά το deal με τη FAIRFAX
Τηλεόραση: Θετικά «κλείνει» η διαφημιστική δαπάνη το πρώτο τρίμηνο του 2023 – Οι κινήσεις στρατηγικής των καναλιών
Τηλεόραση | Μέγα δίλημμα στα κανάλια: Φρένο ή γκάζι στις επενδύσεις
Η επόμενη ημέρα στον ALPHA μετά την είσοδο της United Group
Τηλεόραση: Ανατροπές, μεταγραφές και σούπερ ντόμινο στα κανάλια για την πρωινή και την απογευματινή ζώνη
Συμμαχία MEGA με ΑΝΤ1 στα σκαριά
Τηλεόραση: Ολοταχώς για μηδενισμό του πλεονάσματος οδεύει η ΕΡΤ
Πλάνο 2024 η εισαγωγή της ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ στο χρηματιστήριο
Τηλεόραση: Και στο Star η United Group μετά την άρση του περιορισμού
Τηλεόραση: Ανατροπές και πολυδιάσπαση κοινού στην prime time: Πώς διαμορφώνεται η κατάταξη και η «μάχη» σειρές vs reality
Ανατροπή: Άμεση αλλαγή του νομού και «πράσινο φως» στον «γάμο» της united group με τον ALPHA
Τηλεόραση: Ξεμπλοκάρουν πληρωμές 30 εκατ. ευρώ από το ΕΚΟΜΕ στα κανάλια - Έρχεται μεγάλο «φρένο» στις επιδοτήσεις
Στο… περίμενε η United Group για την «απογείωση της» στην ελεύθερη τηλεόραση - πότε θα ανάψει «πράσινο φως»;
Τηλεόραση: Το All star στοίχημα του Σκάι με το Survivor και η αγωνία της TV για τα έσοδα
Τηλεόραση: Μάχη μέχρις εσχάτων μεταξύ Mega και Alpha και αλλαγή δεδομένων στην prime time για το 2023
Προς …ακούσια σύγκλιση οδηγούνται τα κανάλια για το β’ μισό της σεζόν
Τηλεόραση: Μέσω Cosmote TV, το Mundial στον Ant1
Επανέρχεται το σχέδιο Αλαφούζου για τη δημιουργία του ΣΚΑΪ 24
Τηλεόραση: Περικοπές δαπανών στα κανάλια και αγωνία για τα «καύσιμα» της TV
Η ΕΡΤ «ενοχλεί» και μπαίνει στο στόχαστρο του Σκάι
Τηλεόραση: «Πρωτάθλημα» για δύο και η μείωση στο άθροισμα τηλεθέασης
Συμφωνίες και συγχωνεύσεις στα περιφερειακά κανάλια της Αττικής
Τηλεόραση: Με αύξηση διαφημιστικής δαπάνης η έναρξη της τηλεοπτικής σεζόν
Τηλεόραση: Μάχη με κοινή αφετηρία και αγωνία για τα διαφημιστικά έσοδα
Τα σχέδια του ΑΝΤ1 μετρά τη συμφωνία-μαμούθ με το MBC Group
Τηλεόραση: «Φρένο» στη διαφημιστική δαπάνη λόγω ακρίβειας
Η ΕΡΤ πιέζει για να ενταχθεί στο ΕΚΟΜΕ
Τηλεόραση: Ο πόλεμος «σκοτώνει» (και) τη διαφήμιση
Ένα εκατομμύριο την ημέρα η δαπάνη στην τηλεόραση!
Τηλεόραση: Η Nova διευρύνει τους διαύλους προς την… ελεύθερη τηλεόραση
Τηλεόραση: Χειρόφρενο στην πλατφόρμα του ΑΝΤ1 και αναζήτηση συμμαχιών
«Απόβαση» Ατζούν Ιλιτζαλί στον Σκάι
Τηλεόραση: Σε ανοδική τροχιά η διαφημιστική δαπάνη και το 2022
Για πρωτη φορα «κλειδωμένοι» σε συνδρομητικό καναλι αγωνες της Εθνικής Ομαδας Μπασκετ
Μπατζετ ρεκόρ για νέες σειριές με τις… ευλογίες του ΕΚΟΜΕ
Οδεύει προς κατάργηση το αντίτιμο για τις τηλεοπτικές άδειες; Οι πιέσεις που ασκούνται για απαλλαγή και οι προοπτικές για... δωρεάν άδειες
Τηλεόραση: Ριάλιτι vs μυθοπλασία: Η μάχη που θα κρίνει το «πρωτάθλημα»
Αύξηση του ημερήσιου χρόνου τηλεθέασης κατά σχεδόν 1 ώρα μέσα σε 5 χρόνια
Τηλεόραση: Συμμαχίες και νέες ισορροπίες στο τηλεοπτικό σκηνικό
Το OPEN ανασυγκροτείται με διοικητικές αλλαγές
Τηλεόραση: «Μάχη» για το φώτο φίνις της χρονιάς
Τηλεόραση: Νέες εξαγορές και στο βάθος η 7η άδεια
Τηλεόραση: Η «μάχη» των morning shows «χτυπάει» κόκκινο
Τηλεόραση: Αλλαγή στη μέτρηση τηλεθέασης | Τα κανάλια διεκδικούν μερίδιο από το «others»
Τηλεόραση: «Επίθεση» στα media shops από τα κανάλια για τις επιστροφές
Τηλεόραση: Η συμφωνία των «5» για μείωση του κόστους επένδυσης στην TV
Τηλεόραση: «Καμπανάκι» για συγκράτηση επενδύσεων στην TV
Τηλεόραση: Θεματικές άδειες μετά τις εκλογές
Τηλεόραση: Η προσφυγή της United Group και το «πωλητήριο» για τον Alpha
Τηλεόραση: Με «όπλα» εποχής η αναμέτρης της prime time τη σεζόν 2022-2023
Τηλεόραση: Στο «κόκκινο» η μάχη για την συνδρομητική TV
Σμίκρυνση της σεζόν σε 9 μήνες εξετάζουν τα κανάλια
Τηλεόραση: «Αναταράξεις» στην συνδρομητική TV από την είσοδο του ΑΝΤ1+ και τα νέα deal της Nova και της Vodafone
Ενίσχυση και διατήρηση του ERTNEWS σχεδιάζει η ERT
Τηλεόραση: Μάχη μέχρις εσχάτων φέτος, φόβος για επενδύσεις του χρόνου
Περισσότερα