Η Abbott Mead Vickers BBDO ένωσε τις δυνάμεις της με τη Redwood BBDO για να δημιουργήσει ένα τμήμα περιεχομένου και παραγωγής, με το όνομα Red Studios. Το τμήμα παραγωγής ανοίγει επίσημα τις πόρτες του αυτήν την εβδομάδα, με μια βασική ομάδα 20 ατόμων και πρόσβαση και στους 100 υπαλλήλους της Redwood BBDO.

Η ηγετική ομάδα αποτελείται από τους Ben Padfield (Managing Director), Mark Graeme (Executive Producer), Polly Morgan (Ηead of Production), Lucy Mills (Head of Talent) και Stan Stanworth (Ηead of Development). Τα agencies ανέφεραν ότι το Red Studios ιδρύθηκε για να προσφέρει το σωστό περιεχόμενο στους πελάτες, «σε έναν κόσμο όπου η σπατάλη δυνάμεων και η χαμηλή λογοδοσία είναι διάχυτη».

Το τμήμα Red Studios θα συνεργαστεί με πελάτες για την παροχή in-house λύσεων, στρατηγικής περιεχομένου, τεχνολογιών ελέγχου περιεχομένου και παραγωγής «χαμηλού κόστους, με μεγάλη ταχύτητα». Το τμήμα παραγωγής αυτή τη στιγμή συνεργάζεται με τις Essity και Guinness. Η AMV BBDO έθεσε ως στόχο της να φέρει μια «στρατηγική, δημιουργική δύναναμη» στο έργο που παράγει μαζί με τη Redwood BBDO.

(Πηγή: Campaign)