Σε τηλεόραση και ψηφιακά Μέσα θα «τρέξει» η νέα καμπάνια της Husqvarna, την οποία επιμελήθηκε η Solid Havas. Σύμφωνα με το concept της καμπάνιας κάποιοι κήποι είναι λίγο πιο τυχεροί από άλλους αφού έχουν κάποιον σαν τον Ορέστη, το πρόβατο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια, να φροντίζει για την περιποίησή τους.

Οι κήποι που δεν έχουν κάποιον σαν τον Ορέστη όμως, χρειάζονται ένα θαμνοκοπτικό «που δεν μασάει». Για όλους αυτούς τους κήπους, η Solid Havas μαζί με την Magikon, στην παραγωγή, δημιούργησαν τη νέα ταινία για το Husqvarna 333R Mark II.

«Ένα στιβαρό και ανθεκτικό θαμνοκοπτικό, με εύκολη εκκίνηση και άνετη χρήση για πολύωρες και απαιτητικές εργασίες», όπως επισημαίνεται. «Αν δεν έχετε τον Ορέστη τότε απευθυνθείτε στους επιλεγμένους συνεργάτες της Husqvarna»: αυτή είναι η πρόταση της επικοινωνίας.