«Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο;» είναι το μήνυμα της νέας εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας (ΕΠΕ) για την ανάδειξη της σημασίας των υγιών πνευμόνων και τον κρίσιμο ρόλο του Πνευμονολόγου.

Επικοινωνιακό όχημα της εκστρατείας είναι ένα τηλεοπτικό και ένα ραδιοφωνικό σποτ. H εκστρατεία θα «τρέξει» σε δύο χρονικές περιόδους: α) Απρίλιος – Μάιος και β) Οκτώβριος – Νοέμβριος. Το TV και ρ/φ σποτ θα προβληθούν και θα μεταδοθούν αντιστοίχως από τα ΜΜΕ πανελλαδικής εμβέλειας ως κοινωνικό μήνυμα μετά από έγκριση του ΕΣΡ.

Επίσης, οι πρωταγωνιστές θα μεταφέρουν το μήνυμα της εκστρατείας στα SoMe και η προβολή θα ολοκληρωθεί με ενέργειες outdoor (ΜΜΜ). Το σποτ (creative idea) «υπογράφει» η Reputation Unique, η οποία έχει και την ευθύνη όλης της καμπάνιας με μια σειρά δράσεις που θα εξελιχθούν τους επόμενους μήνες.

«Έχουμε μια άψογη και παραγωγική συνεργασία με την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία τα τελευταία χρόνια, η οποία δεν διστάζει να υιοθετεί δράσεις και ιδέες εκτός της παραδοσιακής προσέγγισης μια Επιστημονικής Εταιρείας, όπως οι εκστρατείες “Χαρίζω την Ανάσα μου”, “Πρόσεξε τα Πνευμόνια σου σαν τα Μάτια σου” με εξαιρετικά αποτελέσματα ευαισθητοποίησης για το ευρύ κοινό, αλλά και για την ανάδειξη της ειδικότητας του πνευμονολόγου. Ευχαριστούμε θερμά την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία για τη διαχρονική εμπιστοσύνη», σημειώνουν από κοινού στο DailyFax, ο Μάνος Σιφονιός, Γενικός Διευθυντής της Reputation Unique, και η Ελένη Θεοδωράκου, Director της εταιρείας. Tην παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ ανέλαβε η Sparrow και τη σκηνοθεσία ο Κώστας Μυλωνάς.