Αξιοποιώντας ένα από τα ιστορικά μηνύματα του brand, «De l’eau, de l’air, la vie», η νέα διεθνής καμπάνια του Perrier, τα γυρίσματα της οποίας πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα, χρησιμοποιεί τη θεματική των sagas. Συγκεκριμένα, το Perrier επέστρεψε με τη δημιουργία ενός αλληγορικού κόσμου για να εκφράσει τη «δίψα» για τη ζωή. Η νέα διαφήμιση απεικονίζει έναν κόσμο σε υπερθέρμανση, ο οποίος συμβολίζεται με μια πόλη με υψηλή θερμοκρασία και με τους κατοίκους της να προσπαθούν να προστατευτούν από τη ζέστη. Μία γυναίκα φτάνει σε ένα άλογο κρατώντας το Perrier.

Ο χαρακτηριστικός ήχος «pschitt» αντηχεί στην πόλη, τραβώντας την προσοχή των κατοίκων, ενώ στη προσπάθειά τους να πάρουν τη φιάλη, ξεκινά κυνήγι στους δρόμους και τις σκεπές της πόλης. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με το πλάνο της ηρωίδας, η οποία καταφέρνει να κρατήσει τη φιάλη και να ξεδιψάσει, αποκαλύπτοντας τον λόγο της νίκης της: να φέρει τη ζωή και την ελπίδα για την ανθρωπότητα. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Cary Joji Fukunaga.