Στόχος η καλύτερη σύγκλιση μουσικής και brands

(ΚΑΝΝΕΣ) Με επικεφαλής τον Da Kid, το KidinaKornerCreate θέτει ως στόχο τον συγκερασμό μουσικής και branded content, επιτρέποντας τόσο στους καλλιτέχνες όσο και στα brands να αναπτύσσουν στενές σχέσεις με νέα κοινά. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση που έγινε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ των Καννών, η KidinaKorner είναι ήδη επιτυχημένη στην προσέγγιση μαζικών κοινών, ιδιαίτερα της Generation Y, ικανότητα που θα ενισχυθεί με την υποστήριξη του WPP με περισσότερους πόρους και δυνατότητες.