Σχεδόν 4 χρόνια από τότε που ξεκίνησε τη λειτουργία του, το Institute for Advertising Ethics (ΙΑΕ) λανσάρει το 5ο του πρόγραμμα πιστοποίησης για τον διαφημιστικό κλάδο, στρέφοντας την προσοχή του κλάδου στην ηθική χρήση του influencer marketing, αγορά άνω των 30 δισ. δολαρίων.

Η νέα πιστοποίηση περιλαμβάνει πεδία κατάρτισης όπως: Θεμέλια του Influencer Marketing, Συνέπειες και Επιδράσεις της Επικοινωνίας των Influencers, Προδιαγραφές Δημοσιοποίησης και Κανονιστικές Προσδοκίες, Κατευθυντήριες Γραμμές για την Υπεύθυνη Επιλογή και Συνεργασία με Influencers.

Το IAE θα δέχεται σχόλια του κοινού online από τις 15/01 και όλο το α’ τρίμηνο του 2026. «Η εμπιστοσύνη στην οικονομία των δημιουργών πρέπει να χτιστεί δημοσίως», δήλωσε σχετικά με το νέο πρόγραμμα ο Πρόεδρος του IAE Andrew Susman, συμπληρώνοντας ότι οι επαγγελματίες του κλάδου που ολοκληρώνουν τον σχετικό κύκλο κατάρτισης θα λαμβάνουν τη νέα «Influencer Integrity Shield» του ινστιτούτου, πιστοποιώντας την επαγγελματική ηθική τους εκπαίδευση. (Πηγή: MediaPost)