Η FMN παραμένει σε τροχιά ανάπτυξης, μέρος της οποίας είναι και η μεταφορά των γραφείων της σε νέο χώρο 300 τ.μ., στα νότια προάστια.

Ο χώρος σχεδιάστηκε με στόχο το εργασιακό περιβάλλον να είναι φιλικό και ζεστό, όπως επισημαίνεται, δίνοντας το αίσθημα του σπιτιού και δημιουργώντας συνθήκες υψηλής παραγωγικότητας αλλά και ευεξίας για τους ανθρώπους της FMN.

Σημειώνεται ότι η επένδυση στον νέο χώρο αντικατοπτρίζει «τη σταθερή αναπτυξιακή δυναμική της FMN, η οποία την τελευταία πενταετία έχει ρυθμό ανάπτυξης άνω του 15% ετησίως».

Σήμερα, η εταιρεία διαχειρίζεται και εκπροσωπεί, εμπορικά, 80 content creators και influencers, είναι υπεύθυνη εταιρεία επικοινωνίας για 60+ food & dining brands, διαμορφώνει τη στρατηγική επικοινωνίας και marketing για 15 premium brands και διαχειρίζεται 50 social media accounts.