«Υπάρχουν πολλές γνωστές λέξεις που προκύπτουν από πολύ γνωστούς ήχους και μία εταιρεία που σέβεται τον ήχο».

Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας digital επικοινωνίας που δημιούργησε η Choose Strategic Communications Partner για την Knauf Greece με αφορμή το δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο «Sound Matters», το οποίο διοργανώνει η εταιρεία την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου και στο οποίο αρχιτέκτονες και σύμβουλοι ακουστικής θα ασχοληθούν με τα ζητούμενα ακουστικού σχεδιασμού της νέας εποχής.

Το δημιουργικό εύρημα στο οποίο βασίστηκε η ομάδα της Choose αξιοποίησε την αντίληψη ότι για την Knauf ο ήχος είναι έκφραση. Mε πρωταγωνιστικό στοιχείο τις ηχολέξεις, δηλαδή τις λέξεις που προκύπτουν από καθημερινούς ήχους που παράγουν τα κτίρια και οι άνθρωποι που τα κατοικούν, η νέα επικοινωνία αναδεικνύει με minimal ύφος τη σύγχρονη αντίληψη της Knauf για τη σημασία του ήχου στο ακουστικό περιβάλλον των κτιρίων και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.