Μια νέα μελέτη με τίτλο Sustainability in the WARC Effective 100, αποκάλυψε ποια είναι εκείνα τα στοιχεία βιωσιμότητας που κάνουν μια καμπάνια να ξεχωρίσει και να επιτύχει τον στόχο της.
Η μελέτη που έγινε σε συνεργασία με τον Thomas Kolster, Sustainability Marketing Expert, διερευνά πως η βιωσιμότητα διαμορφώνει το περιεχόμενο των επικοινωνιών. Ζητήματα όπως η ενδυνάμωση των γυναικών και η αντιμετώπιση της φτώχειας «παίζουν» ψηλά στην κατάταξη ενώ τα περιβαλλοντικά θέματα είναι λιγότερη εμφανή στη 10ετή ανάλυση. Οι κατηγορίες με το μεγαλύτερο όγκο εκστρατειών βιωσιμότητας είναι τα είδη υγιεινής, τα καλλυντικά και το λιανικό εμπόριο.
Στο πλαίσιο αυτό, τα brands χαράσσουν νέες στρατηγικές προκειμένου να συμβαδίσουν με το sustainability όπως η επιβράβευση των «πράσινων» καταναλωτών, η ενδυνάμωση ατόμων, η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης (όπως το brand Dove) και η δημιουργία climate friendly κατηγοριών (όπως η πώληση refurbished smartphones στη Γαλλία).
(Πηγή: WARC)