MARKETING WEEK JOBS
SPECIAL EDITIONS
EVENTS CALENDAR
BOUSSIAS MEDIA
LOGIN
REGISTER
SUBSCRIBE
Sign in
Καλωσήρθατε! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
το όνομα χρήστη σας
ο κωδικός πρόσβασης σας
Forgot your password? Get help
Create an account
Create an account
Welcome! Register for an account
το email σας
το όνομα χρήστη σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
Password recovery
Ανακτήστε τον κωδικό σας
το email σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
Ενότητες
Marketing
Advertising
Media
Creativity
Digital Media
Digital Marketing
Market Research
Public Relations
Direct Marketing
Events
Powerlists
20 UNDER 40
Marketing Week
Homepage
Issues
Editorial
Industry Focus
Interviews
Columns
Marketing Week Jobs
Special Editions
Network
Marketing Week
HR Professional
σελφ σέρβις
netweek
Industry
Construction
Lawyer
Finance Pro
Hellenic Medical Review
Architect
Φαρμακευτικός Κόσμος
Health Daily
Fashion Daily
FOODReporter
Hotel & Restaurant
Build
BOUSSIAS Events
BOUSSIAS
Site Info
Γίνε συνδρομητής
Εγγραφή στο Newsletter
Διαφημιστείτε εδώ
RSS Feeds
marketingweek.gr
Marketing
Media
Advertising
Digital Media
Digital Marketing
Creativity
PR
Events
Powerlists
20 UNDER 40
Τεύχος MW 1644
03/10/2022
View all
Τεύχος MW 1644
Media
Νομοσχέδιο… αδιαφανούς διαφάνειας
Marketing
Νίκος Λούλης, Loulis Food Ingredients: Διαρκής ανάπτυξη, με νέα προϊόντα, rebranding και νέο ΔΣ
Digital Marketing
Πρωτο Case Study για αεροπορικη εταιρεια στο Think with Google: Η MEDIACUBE «πετάει ψηλά» με την SKY express
Marketing
Νέα Εστία Master: Η πλέον προηγμένη Εστία Ελ Γκρέκο αλλάζει τα δεδομένα
Media
Συμφωνίες και συγχωνεύσεις στα περιφερειακά κανάλια της Αττικής
Media
Τηλεόραση: Με αύξηση διαφημιστικής δαπάνης η έναρξη της τηλεοπτικής σεζόν
Ιnterviews
Προσαρμοστικότητα
Marketing
Όταν το brand έχει λόγο ύπαρξης
Ιnterviews
360°!
Advertising
Νέα καμπανιά Efood με τον Άκη Πετρετζίκη: Προσφοράκη, Πρωινάκη ή Τυχεράκη;
Creativity
TwistedSquare | Gruppe | Καμπάνια
Creativity
McV&H | Κατσέλης | Τηλεόραση
Creativity
DDB Athens | McDonald’s | Καμπάνια
Featured
Συνδρομητική τηλεόραση: «Ο πόλεμος των streamers» | Το νέο, καθηλωτικό blockbuster, στην οθόνη σας
Featured
Women & Media: Tο περιεχόμενο... «βασιλιάς» για τη σύγχρονη αναγνώστρια
Featured
Η διατήρηση των πελατών, βασική προτεραιότητα: Τα παράπονα είναι ευκαιρίες
Featured
Justin Hochberg, Virtual Brand Group: «Το metaverse δεν είναι πρόβλεψη. Είναι ευκαιρία κερδοφορίας εδώ και τώρα»
Featured
Γιαούρτι & Επιδόρπια Γιαουρτιού: Παράδοση, καινοτομία και 360º επικοινωνία
Featured
Κορίνα Ματσούκα, ΚΟΝΒΑ ΑΕΒΕ: «Η Trata της νέας εποχής χαρακτηρίζεται από μια ξεκάθαρη ταυτότητα»
Featured
Αλυσίδες Ταχείας Εστίασης: Η βελτίωση του engagement και του CX ανοίγει... το menu
Events
Women Empowerment Awards και Diversity & Inclusion Awards 2022: Η γυναικεία ενδυνάμωση και η συμπερίληψη στο βάθρο των νικητών
Advertising
Νίκος Λεούσης: «Αποχαιρετώντας» έναν πρωτοπόρο της ελληνικής διαφήμισης
Events
ShopX Conference 2022: Shareable εμπειρίες και omnichannel «ξαναχτίζουν» το φυσικό κατάστημα
Marketing
«Χάσμα συνάφειας»