Ποια είναι εκείνα τα skills που θα κάνουν τη διαφορά στη δουλειά σας;

Οι δεξιότητες που απαιτούνται είναι πολλές και συνεχώς εξελίσσονται. Ξεχωρίζοντας κάποιες, πιστεύω πως η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα είναι πιο απαραίτητες από ποτέ. Η δημιουργικότητα παραμένει άκρως σημαντική, έχει όμως και αυτή εξελιχθεί και λειτουργεί περισσότερο αποτελεσματικά όταν συνοδεύεται από τη δύναμη της τεχνολογίας και την υποστήριξη δεδομένων- ο συνδυασμός αυτός πετυχαίνει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο. Πάνω απ’ όλα όμως βάζω την όρεξη και τη διάθεση για να ανακαλύπτουμε, να ψάχνουμε, να σκεφτόμαστε και αντιλαμβανόμαστε ότι κάθε μέρα μαθαίνουμε.

Από τι θα εξαρτηθεί η ανάπτυξη του ταλέντου στις επιχειρήσεις του κλάδου σας;

Η ανάπτυξη του ταλέντου είναι δουλειά των επιχειρήσεων του κλάδου. Εάν οι ίδιες οι επιχειρήσεις δεν επενδύσουν στην αναζήτηση και στην συνεχή ανάπτυξη ταλέντων, ποιος θα το κάνει; Αυτό προϋποθέτει ξεκάθαρο όραμα, θέληση, προσφορά ευκαιριών και επένδυση. Ο κλάδος είναι οι επιχειρήσεις του – πάμε λοιπόν!

Ποια εξέλιξη θα καθορίσει το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης;

Έννοιες όπως ιδιωτικότητα, ασφάλεια, προστασία και έλεγχος, καθώς η διαμόρφωση του πλαισίου γύρω από αυτές θα καθορίσουν το ψηφιακό οικοσύστημα και τη διαφήμιση σε αυτό. Η αίσθηση του ελέγχου των δεδομένων μας και κατά συνέπεια η εμπιστοσύνη που μπορεί να δημιουργηθεί, θα οδηγήσουν σε ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ μαρκών και χρηστών. Από την άλλη πλευρά, οι διαφημιζόμενοι, για να διεκδικήσουν την εμπιστοσύνη αυτή και να έρθουν σε επαφή με τους καταναλωτές, θα πρέπει να είναι διατεθειμένοι να κινηθούν με ειλικρίνεια και διαφάνεια ως προς την εμπειρία που προσφέρουν και τις προθέσεις τους πίσω από αυτήν.