Την πρώτη NPC (Non-Playable Character) καμπάνια στο Roblox στην ελληνική αγορά λάνσαραν τα Goody’s Burger House, σε συνεργασία με τη Fast River. Η καμπάνια, που αποτελεί media first για την Ελλάδα, ενσωματώνει ένα branded 3D avatar NPC τοποθετημένο σε Roblox experiences, προσκαλώντας τους παίκτες να αλληλεπιδράσουν άμεσα με το brand.

O NPC εικονικός σερβιτόρος των Goody’s Burger House προκάλεσε χιλιάδες user-initiated interactions σε μορφή διαλόγου, επικοινωνώντας μάλιστα customized offers του brand σε αυτά τα νεανικά κοινά, συμβάλλοντας σε μια εμπειρία αλληλεπίδρασης των Roblox users μέσα από το gaming περιβάλλον. Η ενέργεια αυτή αποτελεί ορόσημο για την ελληνική αγορά, ανοίγοντας νέο δρόμο για τα immersive brand experiences και τη σύνδεση των brands με την Gen Z σε πλαίσια metaverse και in-game.

«Η Fast River επενδύει σταθερά σε καινοτόμες λύσεις, και η δημιουργία του πρώτου ελληνικού branded NPC είναι μόνο η αρχή μιας νέας εποχής διαδραστικής επικοινωνίας», δηλώνει ο Θοδωρής Αβραμίδης, από τη Fast River. Τέλος, o Γιάννης Δημητρίου, Group Brand Manager των Goody’s Burger House, αναφερόμενος στην καμπάνια, σημειώνει: «Το αποτέλεσμα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, επιβεβαιώνοντας ότι η καινοτομία και το παιχνίδι μπορούν να συνυπάρξουν με επιτυχία».