Η Daiichi Sankyo στην Ελλάδα παρουσιάζει την καμπάνια «Strongher Together» με αφορμή τον Οκτώβριο, μήνα πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού.

Η καμπάνια έχει στόχο να ενημερώσει, να ευαισθητοποιήσει και να μιλήσει στο ευρύ κοινό για τον καρκίνο του μαστού, με δημιουργικό τρόπο και ζωντανεύει μέσα από πέντε λέξεις με διπλό «ο» -mood, look, zoom, book και cool.

Οι λέξεις συμβολίζουν τα βήματα της πρόληψης, από την αυτοεξέταση ως τον κλινικό έλεγχο, και μετατρέπονται σε μηνύματα δράσης. Η καμπάνια ξεκίνησε στο πλαίσιο του Greece Race for the Cure, στο περίπτερο της Daiichi Sankyo, όπου οι επισκέπτες συμμετείχαν σε δράση hand painting, επιλέγοντας μία από τις 5 λέξεις της καμπάνιας ως υπενθύμιση πρόληψης. Η καμπάνια συνεχίζεται με επικοινωνιακές δράσεις όλον τον Οκτώβριο.