Η ομάδα της VML και της WPP Media, έλαβαν μέρος στο Race for the Cure, την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου. Μέσα σε μια πορεία δύο χιλιομέτρων, οι ομάδες συντονίστηκαν, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση, «με αγωνίστριες, ανθρώπους που έχασαν, γυναίκες που χάθηκαν, γυναίκες που πάλεψαν & κέρδισαν, παιδιά, άνθρωποι “εύθραυστοι”, άνθρωποι δυνατοί, μόνοι ή με παρέα, όλοι στο πλήθος, όλοι μαζί».

Υποστηρίζοντας το σπουδαίο φιλανθρωπικό έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», «οι ομάδες ένιωσαν πως η συμμετοχή τους ήταν κάτι παραπάνω από μια δέσμευση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Ήταν περισσότερο μια υπενθύμιση ότι ο καρκίνος του μαστού αφορά όλες και όλους μας, άμεσα ή έμμεσα, αλλά και μια δήλωση ότι είμαστε εδώ. Ότι νοιαζόμαστε», καταλήγει η ανακοίνωση.