Οι τελευταίες εξελίξεις του ζητήματος αφορούν στην κίνηση της ΦΑΓΕ να προσφύγει σε μεγάλο δικηγορικό γραφείο του Λονδίνου, το οποίο θα υποστηρίξει το δίκαιο αίτημα της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας ο όρος «ελληνικό γιαούρτι» να αναγράφεται μόνο στα γιαούρτια που παράγονται στην Ελλάδα. Κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωση της Chobani, η οποία παράγει τα γιαούρτια της στις ΗΠΑ, ωστόσο στη συσκευασία τους αναγράφει «ελληνικό γιαούρτι». Τί σημαίνουν όλα αυτά; Ότι η χώρα μας έχει στα χέρια της πραγματικούς θησαυρούς, που αφορούν στα μοναδικά προϊόντα που παράγει και τα οποία εάν τα στηρίξει, τόσο εντός των τειχών, όσο και στις διεθνείς αγορές, θα τα αναδείξει περαιτέρω, θα βοηθήσει τη διείσδυσή τους σε μεγάλες χώρες του εξωτερικού, με μεγάλα οφέλη τόσο για τις ελληνικές εταιρείες, όσο και για την ελληνική οικονομία. Γαλακτοκομικά προϊόντα, λάδι, μαστίχα, κρόκος, oύζο, μέλι και δεκάδες ακόμα προϊόντα που παράγονται στη χώρα μας έχουν όλες τις προδιαγραφές να κάνουν λαμπρή καριέρα στις διεθνείς αγορές και να αναδείξουν τη δυναμική της Ελλάδας, η οποία υπάρχει μεν, ωστόσο εδώ και πολλά χρόνια την έχουμε αφήσει να «ξεθυμάνει». Η στροφή της ελληνικής παραγωγής σε τέτοιου είδους μοναδικά προϊόντα θα δημιουργήσει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Η Ευρωπαϊκή Ένωση διαθέτει προγράμματα χρηματοδότησης για τέτοιου είδους επενδύσεις, μέσω των ΕΣΠΑ. Για να συμβούν όμως όλα αυτά πρέπει αφενός εμείς οι ίδιοι να αλλάξουμε νοοτροπία, να σοβαρευτούμε, να πάψουμε να βλέπουμε παντού εχθρούς, να σηκώσουμε τα μανίκια και να δουλέψουμε με στρατηγική και όχι με «γιούργια». Και βέβαια, και το ίδιο το κράτος να σταματήσει τις παλινωδίες του και να στηρίξει ουσιαστικά τις προσπάθειες αυτές, ώστε να καρποφορήσουν. Και να καταλάβει ότι μόνο εάν η οικονομία της χώρας γυρίσει στην πραγματική παραγωγή, θα καταφέρει να βγει από την κρίση. Να το καταλάβει όμως..