x
MARKETING WEEK JOBS
SPECIAL EDITIONS
EVENTS CALENDAR
BOUSSIAS MEDIA
LOGIN
REGISTER
SUBSCRIBE
Sign in
Καλωσήρθατε! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας
το όνομα χρήστη σας
ο κωδικός πρόσβασης σας
Forgot your password? Get help
Create an account
Create an account
Welcome! Register for an account
το email σας
το όνομα χρήστη σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
Password recovery
Ανακτήστε τον κωδικό σας
το email σας
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σταλθεί με e-mail σε εσάς.
Ενότητες
Marketing
Advertising
Media
Creativity
Digital Media
Digital Marketing
Market Research
Public Relations
Direct Marketing
Events
Powerlists
20 UNDER 40
CONFERENCES
AWARDS
Marketing Week
Homepage
Issues
Editorial
Industry Focus
Interviews
Columns
Marketing Week Jobs
Special Editions
Network
Marketing Week
HR Professional
σελφ σέρβις
netweek
Industry
Construction
Lawyer
Finance Pro
Hellenic Medical Review
Architect
Φαρμακευτικός Κόσμος
Health Daily
Fashion Daily
FOODReporter
Hotel & Restaurant
Build
BOUSSIAS Events
BOUSSIAS
Site Info
Γίνε συνδρομητής
Εγγραφή στο Newsletter
Διαφημιστείτε εδώ
RSS Feeds
marketingweek.gr
Marketing
Media
Advertising
Digital Media
Digital Marketing
Creativity
PR
Events
Powerlists
20 UNDER 40
CONFERENCES
AWARDS
DailyFAX 25 χρόνια
Δημήτρης Παπουτσής, GlobeOne Digital: «Υπάρχει πρόοδος!»
Όλγα Μιχαλοπούλου, ΑΒ Βασιλόπουλος: «Μια καθημερινή συνήθεια»
Έφη Καρακίτσου, Magnet: «Για να δούμε τι έγινε σήμερα...»
Κώστας Σιγαλός, Global Link: «Ο κλάδος μας λειτουργεί με διεθνή standards»
Τόνια Γκόγκου, V+O Greece: «My Daily habit!»
Αντώνης Γκορτζής, OneTeam: «Εργαλείο γρήγορης γνώσης»
Γιάννης Ευσταθιάδης, Ogilvy: «Η διαφήμιση της διαφήμισης!»
Κατερίνα Τσεμπερλίδου, blogger, συγγραφέας: «Ένα ανοιχτό παράθυρο!»
Γρηγόρης Αντωνιάδης, ΣΔΕ: «Η αγορά της επικοινωνίας είναι ανατρεπτική!»
Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Yuboto Ltd: «Η πληροφορία είναι δύναμη»
Κάρολος Πρέγκλερ, DigitalWise: «Παράθυρο στην αγορά»
Ανδρέας Τσιλιφώνης, Central Athens Film Production: «…Αν η Ελλάδα σάρωνε στις Κάννες!»
Γεωργία Μοσχογιάννη, Attica Media Group: «Τα media shops ήταν η σημαντικότερη εξέλιξη»
Γιώργος Σιάφης, Action Hellas: «…Επιτέλους, ήρθε!»
Πάνος Ρήγας, aia relate: «Το mysterybox της αγοράς επικοινωνίας!»
Χάϊδω Ηλιοπούλου, Vodafone: «Η τεχνολογία φέρνει ένα συναρπαστικό μέλλον»
Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Socialab: «Είναι κρίμα το creative να εξαρτάται από το media spending»
Κωστής Μπισκίνης, Communication Factory: «Το DF έχει γίνει μέρος της argo μου»
Δήμητρα Δασκαλάκη, Metro ΑΕΒΕ: «Μια οικεία πηγή ενημέρωσης»
Νανά Ιωακειμίδου, Generation Y: «Παράθυρο στον επαγγελματικό κόσμο»
Νίκος Σύμπουρας, Tempo OMD: «Με ενέργεια και όρεξη για τη συνέχεια»
Έλια Λιατάκη, IKON Porter Novelli | Fleishman Hillard | Ketchum: «Η αγορά μας παραμένει ανθεκτική»
Ηλίας Παντελόπουλος, MRM//McCann: «My daily market ritual!»
Ξένια Κούρτογλου, Focus Bari: «Παράθυρο προς την αγορά!»
Στάθης Χαϊκάλης, Communication Effect: «Η ελληνική αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της»
Σίσσυ Ηλιοπούλου, Coca-Cola, Ελλάδα, Κύπρος, Μάλτα: «Κάτι νέο για να ξεκινήσω τη μέρα»
Χρήστος Λάτος, Ogilvy: «Ωρίμανση της digital επικοινωνίας»
Δημήτρης Αλεξίου, A3: «Έγκυρη πηγή καθημερινής ενημέρωσης»
Νίκος Κωστρόγλου, Koolmetrix: «Η απαραίτητη, καθημερινή μου συνήθεια»
Πάνος Αλεφραγκής, The Newtons Laboratory: «Γρήγορη και ουσιαστική ενημέρωση»
Έλια Καλλία, Touchpoint Strategies, Ogilvy Group: «Καθημερινή χρήσιμη ενημέρωση»
Tάνια Γιακουμάκη, Curious Ahead: «Ο παλμός της μέρας!»
Πάνος Μπάσιος, iProspect Greece: «Καθημερινό παράθυρο στην ενημέρωση»
Τάκης Λιαρμακόπουλος, FCB Gnomi: «Ένα Daily... που δεν είναι Fax!»
Γιάννης Σιδέρης, Ogilvy: «Να τα εκατοστήσει!»
Γιώργος Λευιτικός, MullenLowe Athens: «Στις χαρές και στις λύπες μαζί»
Μάνος Ιατρέλης, Αθηναϊκή Ζυθοποιία: «Ενημερωτικό energy drink»
Παναγιώτης Μπούκας, Solid Havas: «Α ΠΑ ΡΑΙ ΤΗ ΤΟ!»
Φωτεινή Μπαμπανάρα, Όμιλος Novartis: «Ο τομέας της Επικοινωνίας εξελίσσεται διαρκώς»
Άντα Γιαννεσκή, Ikea GR - CY - BG: «Το ΒΒC της αγοράς»
Ντίνος Αδριανόπουλος, Touchpoint Strategies: «Με ψυχραιμία και νηφαλιότητα»
Ιωάννης Ν. Φιλιππάκης, Εκδότης: «Επαναξιολόγηση των εφημερίδων ως διαφημιστικού Μέσου»
Στέλιος Ηλιάκης, Sleed: «Ήρθε η ώρα για διάλειμμα!»
Πάνος Τασιούλης, Henkel Hellas: «Η αγορά είναι πολύ δυναμική»
Γιώργος Γκριτζάλας, adjust.: «Το πιο ενδιαφέρον “διάλειμμα” της ημέρας»
Κέρρυ Γουσίδου, Gravity the Newtons: «Τα νέα της αγοράς με ένα κλικ»
Περισσότερα