Εκτός από το nightisamix.gr, υλοποιούνται και promo events
Το Cutty Sark και η 4WiseMonkeys δημιούργησαν τη νέα digital καμπάνια Night is a Mix. Η καμπάνια καλεί τους καταναλωτές να επισκεφτούν τη digital πλατφόρμα nightisamix.gr και να δημιουργήσουν τη δική τους «νύχτα», μέσα από ένα personalized video.

Το βίντεο μπορεί να μοιραστεί στη συνέχεια στα social media και να χαρίσει στο δημιουργό του και την παρέα του μία Night Mix εμπειρία σε σημεία σε όλη την Ελλάδα, προτεινόμενα από το Cutty Sark. Στην πλατφόρμα nightisamix.gr, κάθε χρήστης μπορεί να βρει αρθρογραφία γύρω από τη νυχτερινή διασκέδαση και συνταγές για mixed drinks & cocktails με Cutty Sark. Παράλληλα, για πρώτη φορά φέτος, το Cutty Sark καλεί τους καταναλωτές να γνωρίσουν τον light & mixable χαρακτήρα του, μέσα από 40 promo events, σε bars σε 17 πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Tα Cutty Sark Mix Night Parties ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο και θα πραγματοποιούνται μέχρι και τα μέσα Φεβρουαρίου.