H δέσμευση των πελατών θα είναι, από το επόμενο έτος, το βασικό metric του Netflix, βάζοντας τέλος στο reporting της τριμηνιαίας συνδρομής και των εσόδων ανά συνδρομητή, το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Η εταιρεία δήλωσε ότι ήταν σημαντικό να μιλά για την αύξηση των μελών στις «πρώτες ημέρες», όταν είχε ελάχιστα έσοδα ή κέρδη. «Ο λόγος για τον οποίο εστιάζουμε στη δέσμευση είναι επειδή πιστεύουμε ότι είναι ο καλύτερος δείκτης ικανοποίησης των πελατών από το offering μας και αποτελεί κορυφαίο δείκτη για τη διατήρηση και την απόκτηση πελατών με την πάροδο του χρόνου», δήλωσε ο Theodore Sarandos, co-CEO και Director.

Το Netflix σημείωσε ότι η καινοτομία θα είναι το «κλειδί» για το προϊόν και το marketing του στο μέλλον, περιγράφοντας την πλατφόρμα ως το «πιο άμεσο εργαλείο προώθησης», με τα τρέιλερ να δημιουργούν πάνω από 6 δισ. impressions κάθε μήνα, 40 φορές περισσότερα από ό,τι λαμβάνουν στο YouTube, ενώ υπογράμμισε λειτουργίες όπως το «remind me», βοηθώντας στη μετατροπή του «ενδιαφέροντος σε δράση».

(Πηγή: Campaign)