Τριπλά εκπροσωπείται φέτος η Ελλάδα στη βραχεία λίστα των βραβείων Epica, με 9 υποψηφιότητες συνολικά, από τους The Newtons Laboratory, A.S. Strategy, Branding & Comminication και Ιβάν Παπαδόπουλο. Αναλυτικά, η The Newtons Laboratory έχει επτά shortlisted υποψηφιότητες: στην κατηγορία Homes, Furnishings & Appliances διαγωνίζονται οι καμπάνιες Wrong Beds και Choose Sleep για την ΙΚΕΑ, στην κατηγορία Copywriting & Storytelling οι Silver Love (Protergia) και Choose Sleep – Italian Model (ΙΚΕΑ), στην κατηγορία Self-promotion η The restaurant dis-order, στην κατηγορία Commercial Direction η The Latecomers (I’ll meet you at midnight) πάλι για την Protergia και, τέλος, στην κατηγορία Best Use of Music, η καμπάνια Silver Love.

Ο Ιβάν Παπαδόπουλος διαγωνίζεται στην κατηγορία Βest Use of Sound με την καμπάνια Uprooting για την Εταιρεία Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (ΕΠΑΨΥ) και η A.S. Strategy, Branding & Communication στην κατηγορία Brand Identity με το project Monastik | living in Athina, για το Monastik Suites.

Οι φιναλίστ περνούν πλέον στον επόμενο γύρο αξιολόγησης, ο οποίος θα ολοκληρωθεί διαδικτυακά την 1η Δεκεμβρίου. Σημειώνεται ότι ο θεσμός προσθέτει φέτος 3 νέες κατηγορίες: Festive & Holidays, Celebrity-Driven Campaigns και Political Advertising & Lobbying. Η ψηφοφορία της δεύτερης φάσης ολοκληρώνεται στις 6 Δεκεμβρίου και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν online στις 16 Δεκεμβρίου.