Η Brave προχωρά στη δημιουργία της Brave Media, ενός νέου, αυτόνομου Business Unit που εξειδικεύεται στο Media Planning & Buying, ενισχύοντας το ολοκληρωμένο οικοσύστημα υπηρεσιών της και ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στη στρατηγική επικοινωνία των brands που συνεργάζονται μαζί της.
Η Brave επενδύει σε νέες τεχνολογίες, εργαλεία ανάλυσης δεδομένων και εξειδικευμένα στελέχη, με στόχο να προσφέρει πιο ολιστική, γρήγορη και ευέλικτη προσέγγιση στον τρόπο που σχεδιάζονται και υλοποιούνται media strategies.
«Για εμάς, το media δεν είναι απλώς placement. Είναι επιλογή στρατηγικής, timing, context και δημιουργικής πρόθεσης. Δημιουργούμε το δικό μας Business Unit για Media Planning & Buying, γιατί θέλουμε να ελέγχουμε όλη την αλυσίδα της επικοινωνίας — από τη στρατηγική και την ιδέα, μέχρι την απόδοσή της στον πραγματικό κόσμο. Κάνουμε ένα βήμα που μας επιτρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας μεγαλύτερη διαφάνεια, καλύτερα αποτελέσματα και πιο έξυπνη αξιοποίηση της επένδυσής τους», δήλωσε ο Νικόλας Χατζής, CEO της Brave.
Με την κίνηση αυτή, η Brave ενισχύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί ως σύγχρονος, ανεξάρτητος και fully-integrated creative partner — συνδυάζοντας δημιουργικότητα, στρατηγική, data και media σε ένα ενιαίο πλαίσιο, με στόχο την πραγματική αποτελεσματικότητα.
