Το Trendyol λανσάρει αυτή την εβδομάδα την πρώτη του μεγάλη διαφημιστική καμπάνια στην Ελλάδα, με την «υπογραφή» της Solid Havas και πρωταγωνίστρια την Έλενα Παπαρίζου. Με τη φυσικότητα και την αυθεντικότητά της, συστήνει το Trendyol στο ελληνικό κοινό, προσκαλώντας όλους να «Μπουν στο trend».

Η μουσική ταυτότητα της καμπάνιας είναι μια επανεκτέλεση του «Mambo», με νέους στίχους εμπνευσμένους από τον κόσμο του Trendyol και ερμηνεύτρια την ίδια την Παπαρίζου.

«Η συνεργασία μου με το Trendyol ήταν πραγματικά απολαυστική!», δηλώνει η Έλενα Παπαρίζου. Με την υποστήριξη ενός εκτεταμένου 360° πλάνου επικοινωνίας σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και outdoor, η καμπάνια δημιουργεί μια ενιαία και δυναμική παρουσία. Το Trendyol ιδρύθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 2010. Η πλατφόρμα συνδέει 250.000+ εμπόρους και brands με πάνω από 40 εκατ. πελάτες μέσω ειδικών εφαρμογών σε Τουρκία, Γερμανία, Αζερμπαϊτζάν, χώρες του Κόλπου, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και παραπέρα.