Ο παγκόσμιος πληθωρισμός στα media φαίνεται ότι θα σταθεροποιηθεί περίπου στο +4% για το 2025, σύμφωνα με την εξαμηνιαία έκθεση της WFA σχετικά με τις προβλέψεις για τον πληθωρισμό των τιμών των media σε ολόκληρο τον κλάδο.
Οι marketers αντιμετωπίζουν αδιάκοπο πληθωρισμό στα media και η σταθεροποίηση στο 4% αποκαλύπτει πως ο πληθωρισμός αυτός αποτελεί μια νέα, επίμονη κανονικότητα, όπως αναφέρει η έκθεση. Στις δυτικές οικονομίες, ο πληθωρισμός στα media περιορίζεται στο +3-4% στις ΗΠΑ, +3% στο Ηνωμένο Βασίλειο και +4-5% στη Δυτική Ευρώπη, γεγονός που αποδίδεται στην επιφυλακτική στάση των διαφημιζομένων και τη σταδιακή αύξηση της αποδοτικότητας στην αγορά ψηφιακών μέσων. Στην Ανατολική Ευρώπη, το σκηνικό αλλάζει.
Η Ανατολική Ευρώπη (+11%) και η Ινδία (+9%) βλέπουν την πιο απότομη αύξηση των τιμών, λόγω του ΑΕΠ και της αστάθειας των συναλλαγματικών ισοτιμιών. Το BVOD των ραδιοτηλεοπτικών οργανισμών παρουσιάζει τον ισχυρότερο πληθωρισμό από οποιοδήποτε άλλο κανάλι (περίπου +5% ετησίως) ενώ οι τιμές για τη CTV κυμαίνονται στο +1%. Τέλος, ο πληθωρισμός της γραμμικής TV παραμένει γύρω στο +5% ενώ σταθερές τιμές (4-5%) καταγράφουν τα SoMe και τα Retail Media.