Στην WPP Media ανατέθηκε το συνολικό media business της Henkel Consumer Brands για την Ευρώπη. Η διευρυμένη ανάθεση προβλέπει ευθύνη για σήματα όπως Persil, Bref, Schwarzkopf και Syoss, σε 30 αγορές.
Η απόφαση σηματοδοτεί την περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ WPP και Henkel στην Ευρώπη, τη μεγαλύτερη αγορά της Henkel, με την προσθήκη 13 νέων αγορών στις 17 που ανέλαβε η WPP Media το 2024. Καθοριστικός παράγοντας στην απόφαση της Henkel υπήρξε το τεκμηριωμένο track record συνεργασίας και αποδοτικότητας της WPP Media μέσω της πλατφόρμας intelligent marketing του δικτύου, WPP Open. Η πλατφόρμα θα διευκολύνει την ταχεία και απρόσκοπτη μετάβαση για τις νέες αγορές.
Το competitive review, που ξεκίνησε τον Ιούνιο, επικεντρωνόταν στην αναθεώρηση του μέλλοντος των media και στην ανάπτυξη μέσα σε AI-powered περιβάλλον. Η υλοποίηση digital media θα γίνεται με έδρες το Ντύσελντορφ και το Λονδίνο, σε συνεργασία με τις τοπικές αγορές, για τη διαχείριση των τοπικών σχέσεων.