Η Heineken επέλεξε το WPP ως τον παγκόσμιο shopper marketing και commerce partner της για το portfolio του brand Heineken, συμπεριλαμβανομένων των Heineken 0.0 και Heineken Silver. Σε αυτό το πλαίσιο, το WPP θα είναι αρμόδιο για την παγκόσμια ανάπτυξη των BTL δραστηριοτήτων marketing της Heineken, δίνοντας έμφαση στη δημιουργία διαφοροποιημένων brand experiences.

H ειδική ομάδα του WPP, με επικεφαλής τη VML Amsterdam, θα αξιοποιήσει το WPP Open, το ΑΙ-powered λειτουργικό σύστημα του δικτύου για τον μετασχηματισμό του marketing. Αυτό περιλαμβάνει τη συνεργασία με την παγκόσμια ομάδα της Heineken για την ενίσχυση του creative in-store και inbar brand presence, των retail activations και τις στρατηγικές e-commerce για την προώθηση των πωλήσεων και τη βελτιστοποίηση του consumer journey.

Επιπλέον, η ομάδα θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων shopper εμπειριών γύρω από βασικές χορηγίες, όπως η Formula 1, το UEFA Champions League, και τα live μουσικά events. Σημειώνεται πως η Ogilvy υποστηρίζει τις μάρκες σε όλο το χαρτοφυλάκιο της Heineken παγκοσμίως, ενώ η Design Bridge and Partners παρέχει βραβευμένα branding and design έργα για τα brands της Heineken.