Η ΙΔΕΑ Η νέα καμπάνια της McCann Athens για το Ψωμί Παπαδοπούλου έχει σκοπό να αποδείξει ότι η ομώνυμη εταιρεία «το’χει με το ψωμί», καθώς αυτό βρίσκεται σε κάθε ελληνικό σπίτι.

«Μικρές ή μεγαλύτερες οικογένειες, πολύ απαιτητικές ή πάρα πολύ απαιτητικές, οικογένειες που απολαμβάνουν το ψωμί μας σε απογευματινό σνακ, ή σε ένα γεμάτο κόσμο κυριακάτικο τραπέζι. Όλες, όσο διαφορετικές κι αν είναι, νιώθουν την ίδια φροντίδα, με την “υπογραφή” του ονόματος Παπαδοπούλου», ακούγεται κατά τη διάρκεια της διαφήμισης.

Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση και digital Μέσα. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Boo Productions σε σκηνοθεσία Μπάμπη Μακρίδη. Τη μουσική «υπογράφει» η Μαριέττα Φαφούτη.