Η ΙΔΕΑ Στη νέα ταινία της Ogilvy για τη νέα υπηρεσία Cosmote Smart Home Connect, ο πρωταγωνιστής Μάρκος νιώθει τρομερά υπερήφανος και ικανός για το smart home του. Κυρίως, για το γεγονός ότι το έφτιαξε όλο «μόνος του».

Ή μήπως όχι; Μήπως το μόνο που έκανε πραγματικά μόνος του ήταν να καλέσει την Cosmote; Δεν πειράζει. Ο Μάρκος το πήρε λίγο… παραπάνω του. Μέσα από τη νέα καμπάνια το καταναλωτικό κοινό μαθαίνει πως τη μελέτη και την εγκατάσταση όλων αυτών των smart home προϊόντων την έκανε η Cosmote.

Πέρα από τον «Μάρκο, τον μόνο του», η 360° καμπάνια πραγματοποιήθηκε με τη συμβολή της Foss Productions, που ανέλαβε την παραγωγή και τον Πάνο Κορώνη, που σκηνοθέτησε μία κεντρική και τέσσερις επιμέρους ταινίες, αλλά και πέντε TikTok videos.