Σε συνολικό rebranding προχώρησε η αλυσίδα Everest του ομίλου Vivartia, το οποίο παρουσιάστηκε στο πλαίσιο press event, χθες Τρίτη, 29 Νοεμβρίου, στο bar restaurant Φουάρ. Η αλυσίδα αναβαθμίστηκε συνολικά, τόσο σε επίπεδο λογοτύπου, όσο και σε προϊοντικό επίπεδο, σε επίπεδο αισθητικής στα καταστήματα, αλλά και σε στρατηγικούς στόχους. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου, καθώς και ο σεφ Βασίλης Καλλίδης, ο οποίος επιμελήθηκε το ανανεωμένο μενού των Everest.

Ο Θανάσης Παπανικολάου, CEO της Vivartia και Πρόεδρος του ομίλου Goody’s-Everest, συνέπτυξε τους στρατηγικούς στόχους του ομίλου στο τρίπτυχο «σήματα – δίκτυα – franchisees», ενώ ως στόχο της αλυσίδας ανέφερε την προσέλκυση νέων franchisees και τη στήριξη των υφιστάμενων επενδυτών και συνεργατών. Παράλληλα, μιλώντας για τις δραστηριότητες του κλάδου εστίασης της Vivartia στο εξωτερικό, υπογράμμισε ότι πραγματοποιούνται με προσοχή, μέσα από συμφωνίες master franchise. Αντίστοιχα, ο Ανδρέας Τσουκάλης, CEO του ομίλου Goody’s-Everest, ανέφερε ότι, στη στρατηγική της εταιρείας, περιλαμβάνονται η ανανέωση λογοτύπου, η ανακαίνιση των καταστημάτων και οι νέες συνεργασίες με franchisees, καθώς και η επένδυση σε νέα προϊοντική παλέτα. Μετά από μια αναδρομή στην ιστορία των Everest, ο ίδιος σημείωσε ότι η αλυσίδα «θέτει τη βάση για περαιτέρω ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια».

Παρατήρησε δε ότι στόχος των Everest είναι να προσεγγίσουν τις νεαρότερες ηλικίες, αλλά και να καλύψουν τις ανάγκες των σύγχρονων ανθρώπων που κινούνται στην πόλη. Από την πλευρά του, ο Κοσμάς Κροκίδας, Chief Marketing Officer του ομίλου Goody’s-Everest, μίλησε για το μεγάλο «στοίχημα» του rebranding, διατηρώντας, παράλληλα, τις υφιστάμενες αξίες του brand, αλλά και για τη συνεργασία με τον σεφ Βασίλη Καλλίδη. Σημειώνεται, ότι το νέο λογότυπο, το οποίο φέρει την υπογραφή της 4 Wise Monkeys και της K2 Design, διαθέτει φρέσκο και αυθόρμητο χαρακτήρα, ενώ η νέα εικαστική ταυτότητα της μάρκας διαθέτει μια cool urban αισθητική, η οποία εμπνέεται από τις σημαίες του κόσμου.

Το προϊοντικό αποτύπωμα των Everest συνοψίζεται στις τρεις λέξεις, οι οποίες συνοδεύουν το ανανεωμένο λογότυπο: roasted για τη μοναδική ποιότητα του καφέ, toasted για τον πρωταγωνιστή του μενού, το sandwich και fresh για τη φρεσκάδα και ποιότητα των υλικών και των προϊόντων. Τη νέα εταιρική εικόνα έχουν υιοθετήσει πάνω από 100 καταστήματα -από τα 200 συνολικά που λειτουργεί η αλυσίδα.