Το rebranding της Ίον Break ανέλαβε η Post-Spectacular Office, στο πλαίσιο νέας συνεργασίας, έπειτα από απευθείας ανάθεση.

Όπως εξήγησε στο DailyFax o Στέργιος Γαλίκας, Co-Founder / Creative Director στην P-SO, σημείο αναφοράς της νέας εταιρικής ταυτότητας αποτέλεσαν οι «κοινότητες» των νέων που σχετίζονται με τη street κουλτούρα, έχοντας ως κύριο ζητούμενο τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης του brand με το νεανικό κοινό και της Gen Z.

Στη νέα συσκευασία, η τολμηρή έκφραση και οι υπερμεγέθεις τυπογραφικές χειρονομίες αποτελούν άμεση αναφορά στον κόσμο της γραφιστικής της πόλης, ενώ τα «ζωντανά» χρώματα, η μεταλλική υφή και ο λεπτομερής τυπογραφικός σχεδιασμός παραπέμπουν σε αντικείμενα αναφοράς των νέων, όπως σπρέι και energy drinks. Καθημερινά, cool αντικείμενα, βαθιά ριζωμένα στη νεανική κουλτούρα. Το αποτέλεσμα: μία design-driven συσκευασία, που λειτουργεί ως ένα σύμβολο της νεανικής ταυτότητας.