Νέα καμπάνια με τίτλο #ItsPersonal λανσάρει η Triumph για τη σεζόν AW22, παράλληλα με τη νέα συλλογή Flex Smart. «Το όραμα του brand αποτελεί μια πραγματική γιορτή της ατομικότητας που εκφράζεται με ένα εντελώς νέο look & feel, αυθεντικό, ολόφρεσκο, μοντέρνο.

Οι αλλαγές στις ανάγκες των γυναικών, καθώς και τα key trends, αποτελούν τη βασική πηγή έμπνευσης για το brand στην ανάπτυξη νέων προϊόντων με νέο design και ακόμη πιο άνετη εφαρμογή», αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Ταυτόχρονα, αλλάζει και η επικοινωνία, αλλά και η εικόνα του brand, ώστε «να δημιουργήσει μια αληθινά συναισθηματική σύνδεση, αποτυπώνοντας στον φωτογραφικό φακό αληθινές γυναίκες, χωρίς φίλτρα, σενάρια, στούντιο».

Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της Flex Smart, το μήνυμα της καμπάνιας #ItsPersonal ενισχύεται και μέσα από ένα influencer activation. Στην Ελλάδα, υλοποιείται μέσα από τη συνεργασία με τις Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ελένη Βαΐτσου και Ραφαέλα Ψαρρού.