Σε ποσοστό 21% αύξησε της διαφημίσεις του το YouTube το πρώτο τετράμηνο του 2024, συγκριτικά με την ίδια περσινή περίοδο, με τα διαφημιστικά έσοδα να αγγίζουν τα 8,1 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που ανέμεναν το ποσό αυτό να φτάσει τα 7,7 δισ.

«Η αύξηση του χρόνου παρακολούθησης και η μετατόπιση των διαφημιστικών προϋπολογισμών των brands από τη γραμμική τηλεόραση στο YouTube συνεχίζουν να ενισχύουν το YouTube στο CTV», γράφει ο Michael Nathanson, Co-Founder and Media Analyst της MoffettNathanson Research. Προσθέτει δε, ότι το YouTube Shorts συνεχίζει να σημειώνει απότομη ανάπτυξη.

Σημειώνεται πως τα διαφημιστικά έσοδα για το YouTube – το οποίο ανήκει στην Alphabet – δεν περιλαμβάνουν έσοδα από το YouTube TV ή το YouTube Premium. Όσον αφορά στην ημερήσια τηλεθέαση και το streaming viewing σε άτομα ηλικίας δύο ετών και άνω, για τον Μάρτιο, η Nielsen αποκαλύπτει πως το YouTube είχε μερίδιο 9,7% στην τηλεόραση – το καλύτερο μερίδιο streaming πλατφόρμας, από 7,8% το προηγούμενο έτος, κερδίζοντας μάλιστα 0,4% από τον Φεβρουάριο. Μετά το YouTube, ακολουθούν το Netflix με 8,1%, το Hulu με 3,0% και το Amazon Prime Video με 2,8%.

(Πηγή: MediaPost)