Σε rebranding προχωρά ο τομέας καταναλωτικών προϊόντων υγείας της GSK, μετά την απόσχισή του από την GlaxoSmithKline. Η νέα επωνυμία, Haleon, προφέρεται «hay-lee-on» και δημιουργήθηκε από τον συνδυασμό των λέξεων «hale», που σημαίνει σε καλή υγεία και «leon», που παραπέμπει στη δύναμη.
Σύμφωνα με την GSK, η νέα ταυτότητα του brand δημιουργήθηκε με τη συμβολή εργαζομένων, επαγγελματιών υγείας και καταναλωτών και θα εφαρμοστεί σε περισσότερες από 100 αγορές διεθνώς. Η Haleon θα περιλαμβάνει ένα χαρτοφυλάκιο παγκόσμιων brands, μεταξύ των οποίων τα Sensodyne, Voltaren και Panadol. «Η παρουσίαση της Haleon στον κόσμο σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα στο ταξίδι μας να αποτελέσουμε μια νέα, ανεξάρτητη εταιρεία», σχολίασε ο ορισμένος CEO της Haleon, Brian McNamara.
Η CEO της GSK, Emma Walmsley, ανέφερε ότι η Haleon είναι το αποτέλεσμα ετών σκληρής δουλειάς για την οικοδόμηση μιας νέας εταιρείας που εστιάζει στην καθημερινή υγεία. Νωρίτερα μέσα στον μήνα, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι η Tamara Rogers, η οποία ήταν υπεύθυνη για την εισαγωγή της νέας, purpose-driven brand στρατηγικής Brands with Humanity, θα διατηρήσει τον ρόλο της ως CMO της Haleon.
(Πηγή: Marketingweek.com)
