Από τα δημοφιλέστερα προϊόντα διατροφής, τα ζυμαρικά εξακολουθούν να κερδίζουν επάξια μία από τις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Παράλληλα, η στροφή των καταναλωτών σε περισσότερο υγιεινές επιλογές ωθεί τις βιομηχανίες ζυμαρικών να επενδύουν σε νέα, καινοτόμα προϊόντα, τα οποία προβάλλουν δυναμικά μέσω τηλεόρασης, digital και social media.

Από τα δημοφιλέστερα προϊόντα διατροφής, τόσο από πλευράς ευελιξίας στην παρασκευή τους, όσο και από πλευράς ποικιλίας και κόστους, τα ζυμαρικά εξακολουθούν να κερδίζουν επάξια μία θέση στις προτιμήσειςτου καταναλωτικού κοινού και μία στο τραπέζι. Παράλληλα, η στροφή των καταναλωτών σε περισσότερο υγιεινές επιλογές για τη διατροφή τους ωθεί τις βιομηχανίες ζυμαρικών να επενδύουν σε νέα, καινοτόμα προϊόντα, τα οποία επιλέγουν να προβάλλουν, κυρίως, μέσω τηλεοπτικής διαφήμισης, digital και social media.

Στην παραγωγή καινοτόμων προϊόντων, σε συμφωνία με τις διεθνείς διατροφικές τάσεις, προχωρά ο κλάδος των ζυμαρικών, παρουσιάζοντας προϊόντα, ιδανικά τόσο για ενήλικες, όσο και για παιδιά. Καθώς οι νέες καταναλωτικές τάσεις θέλουν και τους Έλληνες να στρέφονται στην πιο υγιεινή διατροφή, χωρίς, ωστόσο, εκπτώσεις στη γεύση, η βιομηχανία των ζυμαρικών επεκτείνει τις επιλογές σε «έξυπνα», όπως σχολιάζουν στελέχη της, προϊόντα χωρίς συντηρητικά, ενισχυμένα με πρωτεΐνη, καθώς και βιολογικά ζυμαρικά, εμπλουτισμένα με super foods, όπως βρώμη, φαγόπυρο, κόκκινη φακή, χαρούπι, κ.ά. Παράλληλα, τα brands επενδύουν στην επικοινωνία των προϊόντων με τηλεοπτικές, digital και social media καμπάνιες, αλλά και συνεργασίες με τοποθετήσεις προϊόντων και συμμετοχή σε διοργανώσεις και events. Και αυτό, διότι, σύμφωνα με το Euromonitor, η ευρεία κατηγορία των ζυμαρικών, ρυζιού και noodles θα αναπτύσσεται σταθερά τα επόμενα χρόνια, ειδικά στα σούπερ μάρκετ, με ρυθμό 1,5% το 2020, 1,9% το 2021, 1,5% το 2022 και 1,4% το 2023.

ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΠΙΑΤΑ
Η αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να μεριμνούν περισσότερο για την κατάσταση της υγείας και της διατροφής τους, μέσα από προσεγμένες επιλογές αποτελεί έναν από τους κύριους μοχλούς, βάσει του οποίου οι εταιρείες οργανώνουν και σχεδιάζουν τη στρατηγική τους με στόχο την επίτευξη του commitment στο brand τους. Καθώς ο σύγχρονος καταναλωτής σήμερα αναζητά νέες επιλογές χωρίς να στερείται τη γεύση, προχωρά ένα βήμα παραπέρα, ενημερώνεται περισσότερο και για τα διατροφικά claims και labels των προϊόντων, αλλά και για την πρώτη ύλη από την οποία δημιουργήθηκαν, σημειώνει η Ελίζα Βασιλοπούλου, Senior Brand Manager της Melissa. Την τάση αναγνωρίζει και ο Δημήτρης Ζακαλκάς, Marketing & Communication Strategist της Eurimac, ο οποίος διαπιστώνει «τη συνεχή επιθυμία των καταναλωτών για νέα πιο ελκυστικά προϊόντα, με γνώμονα τη στροφή στην πιο υγιεινή διατροφή, αλλά και σε προϊόντα που υποστηρίζονται από «καθαρές» εταιρείες με σεβασμό στον άνθρωπο και στο περιβάλλον».

Την αύξηση της ανάγκης του κοινού για «υγιεινές» επιλογές, όπως τα προϊόντα ολικής άλεσης ή τα προϊόντα λαχανικών, που συνδυάζουν γεύση και θρεπτική αξία, και αποτελούν πλούσια σε ενέργεια πιάτα για μικρούς και μεγάλους, αναγνωρίζει και η Ήλιος. «Τα βιολογικά ζυμαρικά είναι μία κατηγορία που αναπτύσσεται έντονα στο εξωτερικό και θεωρούμε ότι τα επόμενα χρόνια, θα έχει πιστό κοινό και στη χώρα μας. Όπως και η κατηγορία Χωρίς γλουτένη παρουσιάζει ιδιαίτερη κινητικότητα, αφού, πλέον, είναι πολλοί οι καταναλωτές που αποφασίζουν, για λόγους υγείας, να περιορίσουν τη γλουτένη από τη διατροφή τους», αναφέρει η Νεκταρία Μανωλά, Marketing & Communications Director, Ήλιος. Επίσης, διαπιστώνει, ως τάση μέσα στο 2020, «μια στροφή των Ελλήνων στην απλή, αλλά και δημιουργική μαγειρική με τα ζυμαρικά να αποτελούν τη βασικότερη επιλογή αυτής της τάσης -των θρεπτικών, εύκολων και γευστικών πιάτων. Πιστεύουμε ότι με τις νέες κατηγορίες, των «λειτουργικών»/ good for you, ζυμαρικών με δημητριακά, λαχανικά, και με δίκοκκο σιτάρι, βιολογικής γεωργίας κ.λπ., οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να δημιουργούν στο σπίτι και να χαίρονται νόστιμα και υγιεινά πιάτα κάθε μέρα», υπογραμμίζει.

ΝΕΑ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ
Στο πλαίσιο της ικανοποίησης της συγκεκριμένης τάσης και των σύγχρονων διατροφικών αναγκών, οι εταιρείες ενισχύουν το χαρτοφυλάκιό τους με νέους κωδικούς. «H Melissa είναι μία μάρκα που ηγείται της καινοτομίας στην ελληνική αγορά με γνώμονα πάντα τον τελικό καταναλωτή, αξιολογώντας παράλληλα παγκόσμιες διατροφικές τάσεις», σημειώνει η Ελίζα Βασιλοπούλου. «Τα τελευταία προϊόντα, που προστέθηκαν στο portfolio της μάρκας και απαντούν σε σύγχρονες διατροφικές ανάγκες, είναι τα ζυμαρικά Melissa High Protein με 50% περισσότερη πρωτεΐνη σε σχέση με τα απλά ζυμαρικά, η εξαιρετική πορεία των οποίων έχει ήδη ξεπεράσει τις αρχικές προσδοκίες μας», εξηγεί. Επιπλέον, η Melissa, αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με την Ε. Βασιλοπούλου, βρίσκεται στη διαδικασία τοποθέτησης δύο ακόμη νέων λανσαρισμάτων, τα οποία απαντούν στην πιο πρόσφατη διατροφική τάση των plant-based προϊόντων. Πρόκειται για τα ζυμαρικά Ολικής Άλεσης σε δύο γεύσεις, Χαρούπι και Πολύσπορο, καθώς και τα ζυμαρικά με φρέσκο πολτό λαχανικών σε τρεις γεύσεις: Καρότο, Σπανάκι και Παντζάρι.

Από την πλευρά της, η Ήλιος ανακοίνωσε το λανσάρισμα μιας νέας σειράς ζυμαρικών από όσπρια χωρίς γλουτένη και, συγκεκριμένα, τα Βιολογικά Ζυμαρικά από Κόκκινη φακή, Ρεβύθια, Αρακά, Καλαμπόκι και Ρύζι, και Φαγόπυρο. «Επιπλέον, παρουσιάσαμε πρωτοποριακά ζυμαρικά χωρίς γλουτένη με Παντζάρι και κόκκινη φακή, και με Κολοκύθα και κίτρινη φακή, ενώ, πρόσφατα, παρουσιάσαμε τα Ζωάκια ολικής από την σειρά «Τα Παι-δικά Μας» και τον Τραχανά ολικής από τις παραδοσιακές επιλογές, και είμαστε για μια ακόμα φορά, ένα βήμα πιο μπροστά στην κατηγορία, με Ολικής άλεσης επιλογές για τα παιδιά», δηλώνει η Νεκταρία Μανωλά. Εξάλλου, η Ήλιος διαθέτει στην ελληνική αγορά και τα Artesian Pasta Straws, τα καινοτόμα βιοδιασπώμενα καλαμάκια από ζυμαρικό, κατάλληλα για κρύα ροφήματα και χυμούς, τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον και διατίθενται σε φυσικό, πορτοκαλί και κόκκινο χρώμα.

Στην τάση των plant-based ζυμαρικών επενδύει και η Eurimac με τον Δημήτρη Ζακαλκά να αναφέρεται στη συνεχή στήριξη της εταιρείας στη σειρά ΜΑΚΒΕΛ με 5 Δημητριακά, αλλά και στο λανσάρισμα των ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ Ολικής Άλεσης με Βρώμη -με διαφοροποιημένη, όπως αναφέρει, συνταγή, αφού οι σημερινές διατροφικές τάσεις ζητούν ολοένα και πιο «έξυπνα» προϊόντα.

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, DIGITAL ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
Όσον αφορά στη στρατηγική που ακολουθούν οι εταιρείες για την προβολή των προϊόντων τους, στηρίζεται, ως επί το πλείστον, στην τηλεοπτική προβολή, ενώ, παράλληλα, αξιοποιούν το budget τους, τόσο για την προβολή τους στα digital και social κανάλια, όσο και σε συνεργασίες με product placement σε εκπομπές και σε διοργανώσεις. «Η στρατηγική μέσων του brand στηρίζεται σε έναν ισχυρό κορμό επικοινωνίας, την τηλεόραση, η οποία απορροφά το 80% του budget, και το digital ad, που απορροφά φέτος το υπόλοιπο 20%, με στόχο να προσεγγίσουμε το 30% την επόμενη χρονιά», σημειώνει ο Δημήτρης Ζακαλκάς.

Προσθέτει, επίσης, πως, «σε ό,τι αφορά στο offline, ήδη προβάλλονται τα νέα τηλεοπτικά σποτ ΜΑΚΒΕΛ, ένα full version των 35΄΄ και τρία προϊοντικά short cuts των 12΄΄. To digital content τροφοδοτεί τα social media profiles του brand με videos συνταγών, μαγειρικά tips, αλλά και διαγωνισμούς που αυξάνουν το ποιοτικό engagement». Αναφορικά με τη στρατηγική της Ήλιος, η Νεκταρία Μανωλά τονίζει ότι η εταιρεία «θα συνεχίσει με αυξημένη επικοινωνία και ενέργειες προς τον καταναλωτή μέσα στα καταστήματα, αλλά και μέσω των κοινωνικών δικτύων και των συνεργασιών της με διάσημους σεφ στην τηλεόραση και σε άλλα μέσα». Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι στρατηγική της Ήλιος είναι «να δημιουργεί καινοτόμα προϊόντα και να βρίσκεται κοντά στη σύγχρονη οικογένεια και το καθημερινό τραπέζι, με ποιοτικά, θρεπτικά και υγιεινά προϊόντα ζυμαρικών».

Πολυεπίπεδη χαρακτηρίζει την επικοινωνία των προϊόντων της, η Melissa με την Ελίζα Βασιλοπούλου, να σημειώνει ότι «συναντά τον καταναλωτή σε διάφορα touch points, που κυμαίνονται από μια τοποθέτηση σε εκπομπή μαγειρικής στην τηλεόραση, μέχρι και σε αθλητικές διοργανώσεις για την ενίσχυση του trial σε στοχευμένο κοινό». Εξάλλου, όπως αναφέρει «το κομμάτι της καινοτομίας είναι στο DNA της μάρκας και στρατηγικά είναι μια συνειδητή επιλογή, την οποία και θα στηρίζουμε συνεχώς με νέες προτάσεις στον καταναλωτή. Σκοπός μας, σαν ηγετική εταιρεία στην ελληνική αγορά, είναι να φέρουμε την ανάπτυξη της κατηγορίας μέσα από αυτές τις προτάσεις, που κάνουν trade up του καταναλωτή σε προϊόντα μεγαλύτερης αξίας για τον ίδιο».

ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η στρατηγική που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για την προβολή των προϊόντων τους αντικατοπτρίζει και τη φιλοσοφία που χαρακτηρίζει την επικοινωνία των brands τους. Με πάνω από 70 χρόνια λειτουργίας, η Melissa παραμένει πιστή στο motto της «Είμαστε οι μακαρονάδες» με την Ελίζα Βασιλοπούλου να σημειώνει ότι στη Melissa «εξελισσόμαστε και γινόμαστε πάντα καλύτεροι για να προσφέρουμε στον καταναλωτή αυτό που χρειάζεται και επιθυμεί, την ώρα που το αναζητά, με την υψηλή ποιότητα της Melissa».

Όσο για την Ήλιος, η Νεκταρία Μανωλά εξηγεί ότι, για σχεδόν 90 χρόνια «σέβεται την ελληνική οικογένεια, τον άνθρωπο και το περιβάλλον και, ως εκ τούτου, η επικοινωνία της δεν θα μπορούσε παρά να είναι αντίστοιχα αληθινή και αυθεντική, τόσο στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όσο και στα above the line και στις συνεργασίες με διάσημους σεφ». Επιπλέον, ο Δημήτρης Ζακαλκάς δηλώνει ότι «Με τη νέα καμπάνια που είναι ήδη στον αέρα, η Eurimac προσάρμοσε τα μηνύματά της στην προβολή της εταιρείας, αλλά και των προϊόντων, αποκωδικοποιώντας τους λόγους της νοστιμιάς τους. Παράλληλα, «αποκαλύπτει» στο κοινό τα χαρακτηριστικά στη διαδικασία παραγωγής, καθώς τα ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ, παράγονται με 100% πράσινη ενέργεια, με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα».

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ CLAIMS ΚΑΙ LABELS
Ο σύγχρονος καταναλωτής φροντίζει ολοένα και περισσότερο το σώμα του και την υγεία του. Αναζητά νέες επιλογές στη διατροφή του, χωρίς να στερείται την απόλαυση και τη γεύση. Πρόκειται για ένα insight, το οποίο, ουσιαστικά, δείχνει τη στροφή των καταναλωτών σε μια πιο συνειδητή επιλογή του τρόπου ζωής και, κατ’ επέκταση, της διατροφής τους χωρίς συμβιβασμούς. Αυτό δεν φαίνεται να σταματάει εδώ, καθώς ο σύγχρονος καταναλωτής δείχνει να είναι όλο και περισσότερο ενημερωμένος, αφενός, για τα διατροφικά claims και labels των προϊόντων και, αφετέρου, για την πρώτη ύλη, από την οποία δημιουργήθηκαν.
Ελίζα Βασιλοπούλου, Senior Brand Manager, Melissa

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΩΣ ΤΟ 2023
Οι επιταχυνόμενοι ρυθμοί της ζωής, η αστικοποίηση, η στροφή προς τα «γρήγορα» γεύματα, αλλά και η ανάγκη για βελτίωση της ποιότητας της υγείας και διατροφής είναι οι τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά των ζυμαρικών και, επομένως, τα νέα λανσαρίσματα της βιομηχανίας διεθνώς. Συγκεκριμένα, παρατηρείται η κυκλοφορία νέων plant-based προϊόντων, όπως ζυμαρικά με καρότο, σπανάκι, παντζάρι και μπρόκολο, ενώ σημαντική άνοδο καταγράφουν και τα οργανικά, vegan και gluten-free ζυμαρικά.

Γενικότερα, η παγκόσμια αγορά, η οποία το 2019 κατέγραψε αξία ύψους 21,3 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με την Imarc, αναμένεται ότι θα αναπτυχθεί με μεικτό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 6% έως το 2023, με «πρωταγωνιστή» το spaghetti, το οποίο θα κυριαρχήσει στην αγορά με μερίδιο πάνω από 35%, όπως αναφέρει το Market Watch. Όσον αφορά στην υποκατηγορία των φρέσκων ζυμαρικών, η Industry Research υπολογίζει ότι θα αγγίξει τα 1,16 δισ. δολάρια έως το 2026, από ένα περίπου δισ. δολάρια φέτος, σημειώνοντας μεικτό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 2% την περίοδο 2021-2026.

SOCIAL MEDIA ΚΑΙ ABOVE THE LINE
Η μάρκα Ήλιος, με ιστορία σχεδόν 90 χρόνων, είναι μια μάρκα αληθινή, αυθεντική και με σεβασμό στην ελληνική οικογένεια, τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Ως εκ τούτου, και η επικοινωνία μας δεν θα μπορούσε παρά να ήταν αντίστοιχα αληθινή και αυθεντική, τόσο στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όσο και στα above the line και στις συνεργασίες μας με διάσημους σεφ. Είμαστε κομμάτι της ιστορίας της Ελλάδας και νιώθουμε την υποχρέωση και την ευθύνη να προάγουμε τα ελληνικά ζυμαρικά στο εξωτερικό, αλλά και να συνεισφέρουμε στην πρόοδο της κατηγορίας στην αγορά μας.
Νεκταρία Μανωλά, Marketing & Communications Director, Ήλιος

ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΥΜΩΣΗ
H επικοινωνιακή στρατηγική μας εξελίσσεται με μηνύματα που προβάλουν την ιστορικότητα της μάρκας και τις αξίες της επιχείρησης. Παράλληλα, η επικοινωνία των χαρακτηριστικών ποιότητας των ζυμαρικών ΜΑΚΒΕΛ θα αποτελέσει μονόδρομο, αφού σε πολλά σημεία είναι μοναδικά. Σχετικά με την ποιότητα των πρώτων υλών, πέρα από τα επιλεγμένα ελληνικά σιτηρά και δημητριακά, ιδιαίτερη σημασία δίνουμε στην ποιότητα του νερού. Για τη ζύμωση των ζυμαρικών, χρησιμοποιούμε νερό από τον υδροφόρο ορίζοντα του όρους Μπέλες, αφού μετά από μελέτη που διενεργήσαμε, αποδείχτηκε νερό με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Δημήτρης Ζακαλκάς, Marketing & Communication Strategist, Eurimac

ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
Με κύριο «όχημα» την τηλεόραση, αλλά και τα social media για την επικοινωνία των προϊόντων τους, οι εταιρείες ζυμαρικών προχωρούν τόσο στην υλοποίηση καμπανιών σε συνεργασία με γνωστά agencies της αγοράς, όσο και σε συνεργασίες με γνωστούς σεφ και πρόσωπα κύρους, οι οποίοι αναδεικνύουν τα προϊόντα μέσα από κλασικές, αλλά και σύγχρονες συνταγές, με στόχο να κερδίσουν την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού. Μεταξύ άλλων, κάποιες από τις καμπάνιες που βρίσκονται στον «αέρα» μέσα στο 2020 είναι οι ακόλουθες:

Melissa-The Newtons Laboratory
Στον «αέρα» βρίσκεται, από τις αρχές του Οκτωβρίου, η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Melissa με την υπογραφή της The Newtons Laboratory και τη συνεργασία του Στέφανου Τσιτσιπά. Η καμπάνια, με τίτλο «Ο δρόμος προς την κορυφή», θέτει στο επίκεντρο το οικογενειακό τραπέζι, με τον Στέφανο Τσιτσιπά και τη Melissa να μοιράζονται τις ίδιες αξίες: τη σκληρή δουλειά, την αγάπη για αυτό που κάνουμε και την προσήλωση στον στόχο.


ΜΑΚΒΕΛ-BBDO Athens
Νέα τηλεοπτική καμπάνια «τρέχει» ήδη μέσα στον Οκτώβριο και από τη Eurimac και τα ζυμαρικά ΜΑΚΒΕΛ, με τίτλο «Είναι η γεύση ΜΑΚΒΕΛ που σε τραβάει». Τα σποτ της καμπάνιας εστιάζουν στα επιλεγμένα ελληνικά σιτάρια και δημητριακά, το νερό από τον υδροφόρο ορίζοντα του όρους Μπέλες και την τεχνολογία αιχμής σε όλα τα στάδια στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, με τα οποία παράγονται τα ζυμαρικά. Tα concept, σενάριο και επιμέλεια παραγωγής είναι της BBDO Athens, η παραγωγή της Xrated, η στρατηγική και υλοποίηση του πλάνου στην τηλεόραση είναι της Metagenesis και η Digital-Social Media Strategy/Ad. Campaign της Darkpony.


Misko-Γιάννης Λουκάκος
Νέα video καμπάνια «τρέχει», από τις αρχές Σεπτεμβρίου, στα social media η Misko, η οποία συνεργάστηκε με τον σεφ, Γιάννη Λουκάκο, και ετοίμασαν μία σειρά από videos με τίτλο «Miskology». Τα videos προβάλλονται μέσω των social media της Misko και του σεφ και περιέχουν παραδοσιακές συνταγές ζυμαρικών, καθώς και πιο εκσυγχρονισμένες εκδοχές τους.


Barilla-Publicis Ιταλίας
Από τις 21 Σεπτεμβρίου, «τρέχει» τηλεοπτικά και ψηφιακά, σε 18 χώρες και στην Ελλάδα, η νέα καμπάνια της Barilla με την υπογραφή της Publicis Ιταλίας. Με αφορμή τις νέες συνθήκες που δημιούργησε ο Covid-19, η καμπάνια εστιάζει σε τραπέζια από όλον τον κόσμο και στον ρόλο τους ως ζεστό και φιλικό μέρος. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η εταιρεία παραγωγής BRW επιμελήθηκε μία νέα διεθνή ταινία, που γυρίστηκε από τον διαφημιστικό σκηνοθέτη Reynald Gresset. Η διαφημιστική ταινία, διαθέσιμη σε εκδοχές διάρκειας 10’’, 15’’, 30’’ και 60’’, μεταδίδεται σε τηλεοπτικά κανάλια και ψηφιακά Μέσα με πλάνα επικοινωνίας προσαρμοσμένα στην κάθε τοπική αγορά.

Ήλιος-Ντίνα Νικολάου
Μία νέα τηλεοπτική συνεργασία ξεκίνησε, από τα μέσα Σεπτεμβρίου, η βιομηχανία ζυμαρικών Ήλιος στην εκπομπή Dina’s Bakery, της σεφ Ντίνας Νικολάου, που προβάλλεται από το Mega. Στην εκπομπή, που έκανε πρεμιέρα στις 5 Σεπτεμβρίου, παρουσιάζονται συνταγές που βασίζονται στα ζυμαρικά Ήλιος, δίνοντας στο κοινό τη δυνατότητα να ανακαλύψει την ποικιλία των προϊόντων της εταιρείας.