Η πιο «οικεία», ίσως, κατηγορία τροφίμων στον Έλληνα καταναλωτή χαρακτηρίζεται από καινοτόμα προϊόντα, δυναμικό CSR και δημιουργική επικοινωνία. Οι νέες τάσεις περιλαμβάνουν θεματικά ζυμαρικά, ζυμαρικά από όσπρια, προϊόντα χωρίς γλουτένη, ζυμαρικά ολική άλεσης, «σπιτικές» σάλτσες με λαχανικά, ζυμαρικά γρήγορου βρασμού, φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και καθιέρωση του home cooking με συμβουλές και συνταγές από τα brands.

H κατηγορία Ζυμαρικά και Έτοιμες Σάλτσες είναι, ίσως, η πιο «οικεία» κατηγορία τροφίμων στον Έλληνα καταναλωτή. Η πανδημία και τα πολύμηνα lockdowns την ευνόησαν, με το home cooking να φέρνει τους καταναλωτές πιο κοντά στα αγαπημένα τους brands. Οι έτοιμες σάλτσες «απαντούν» στην ανάγκη για εξοικονόμηση χρόνου και ανεβάζουν τον πήχη όσο αφορά την ποιότητα και την γεύση, ενώ συνταγές και tips μαγειρικής μέσα από τα digital κανάλια επικοινωνίας συντηρούν τη σχέση κοινού και προϊόντων. Στο προσκήνιο συνεχίζουν να βρίσκονται και προϊόντα με άξονα το ευ ζην, όπως ζυμαρικά χωρίς γλουτένη, ζυμαρικά με λαχανικά και ζυμαρικά από όσπρια.

Λανσάροντας καινοτομία
Πληθώρα καινοτόμων λανσαρισμάτων χαρακτηρίζουν την κατηγόρια, με τα brands να ακολουθούν αλλά και να δημιουργούν τάσεις, αφουγκραζόμενα τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού.
Στον «αέρα» βρίσκεται η καμπάνια λανσαρίσματος για τα ζυμαρικά Melissa με λαχανικά. Το concept συνδυάζει διάφορα ασύνδετα πράγματα σε ένα όμορφο αποτέλεσμα, όπως ένα ψάρι και μια γυναίκα σε μια γοργόνα ή ένα περιστέρι με ένα άλογο σε έναν φτερωτό πήγασο. Στην ίδια λογική, το σποτ παρουσιάζει και τον συνδυασμό των λαχανικών με τα μακαρόνια Melissa, τα οποία διατίθενται σε τρεις γεύσεις, σπανάκι, παντζάρι και καρότο. Η καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση, σε digital και social posts, με την υπογραφή της The Newtons Labοratory.

«Η Melissa, παρακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις αλλά πολλές φορές δημιουργώντας και νέες στην ελληνική αγορά, λάνσαρε με μεγάλη επιτυχία ζυμαρικά με λαχανικά τα οποία περιέχουν αποκλειστικά σιμιγδάλι και πολτό φρέσκων λαχανικών», δήλωσε η Senior Brand Manager της Melissa Κίκιζας, Ελίζα Βασιλοπούλου. Η ίδια προσθέτει: «Ο σύγχρονος καταναλωτής φροντίζει ολοένα και περισσότερο τον εαυτό του και την οικογένειά του. Συνειδητά πλέον επιλέγει τρόφιμα που του προσφέρουν διατροφικά οφέλη και δεν του στερούν την απόλαυση. Περιμένει από τις μάρκες την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή χωρίς συμβιβασμούς. Η φροντίδα αυτή λοιπόν στον ίδιο αλλά και στους οικείους του έρχεται πλέον από τις σωστές επιλογές στον τρόπο που ζει αλλά και στην διατροφή του».

Στις πρώτες ύλες και στις ιταλικές συνταγές επικεντρώνονται τα λανσαρίσματα έτοιμων σαλτσών της εταιρείας, σύμφωνα με την Βαρβάρα Ταβλαρίου, Brand Manager της Melissa Κίκιζας: «Στην αγορά βρίσκονται ήδη από το Primo Gusto μοναδικές σε γεύση σάλτσες, όπως η Verdure Grigliate με ψητά λαχανικά, η Mascarpone Rucola με ιταλικό τυρί μασκαρπόνε και ρόκα και το Pesto Mediterraneo, ένα pesto με πιπεριές, λιαστές τομάτες και τυρί πεκορίνο. Μοναδικοί και πρωτότυποι κωδικοί στην αγορά. Στα πλάνα της μάρκας για το επόμενο διάστημα βρίσκεται η ενίσχυση του κωδικολογίου της, με νέες πρωτότυπες και απολαυστικές γεύσεις σαλτσών, με γνώμονα τις γνήσιες πρώτες ύλες και αυθεντικές ιταλικές συνταγές».

H Ήλιος, με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την ελληνική επανάσταση, δημιούργησε ένα προϊόν εμπνευσμένο από το 1821. Μέσα στην επετειακή συσκευασία υπάρχουν δέκα μοναδικά σχήματα ζυμαρικών, εμπνευσμένα από την εξέγερση των Ελλήνων, όπως είναι η παραδοσιακή ανδρική και γυναικεία ενδυμασία, το στεφάνι της δόξας, η περικεφαλαία, το τσαρούχι, το καράβι και το ναυτικό κανόνι. Επίσης, η Ήλιος, σε συνεργασία με τη chef Μαρία Λόη, ανοίγεται στην αγορά της Αμερικής, με τα βιολογικά ζυμαρικά Kiddo Pasta by Helios, «Loi approved», μέσω του Fresh Direct. Τα ζυμαρικά κυκλοφορούν με τη σφραγίδα «Loi Approved», σε διάφορα σχήματα για τα παιδιά με στόχο, όπως επισημαίνει η εταιρεία, να κάνουν τα γεύματα διασκεδαστικά και ταυτόχρονα εκπαιδευτικά.

«Η Ήλιος προσφέρει μοναδικά προϊόντα σε διεθνές επίπεδο που αναδεικνύουν τον πλούτο της ελληνικής γης και την ιστορία της, όπως ενδεικτικά, το μοναδικό Ελληνικό αλφάβητο Ήλιος, το μοναδικό ζυμαρικό Ηρακλής – οι 12 άθλοι και το επετειακό 1821. Τη φετινή χρονιά ξεχωρίζει το λανσάρισμα των σειρών Organic Kiddo Pasta by Helios & Helios Greek Pasta, όλα Loi Approved ειδικά σχεδιασμένα για την απαιτητική αγορά των ΗΠΑ σηματοδοτώντας τη νέα εποχή για τη βιομηχανία ζυμαρικών Ήλιος στην Αμερική», δήλωσε η Εμπορική Διευθύντρια και Μέλος ΔΣ της Ήλιος, Αθανασία Δάκου.

Παράλληλα, επισημαίνει: «Έχοντας την καινοτομία στο DNA της, η Ήλιος έχει λανσάρει τα artesian pasta straws, τα βιοδιασπώμενα καλαμάκια από ζυμαρικό, που αποτελούν την πρόταση της εταιρείας στην εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης, σημαντικό παράγοντα ρύπανσης του πλανήτη. Η πρωτοπορία της Ήλιος αντικατοπτρίζεται και στα θεματικά ζυμαρικά που αποτελούν μια κατηγορία την οποία εμπλουτίζει συστηματικά, όπως με το πρόσφατο λανσάρισμα του επετειακού προϊόντος 1821. Ταυτόχρονα, απευθυνόμενη σε όλες τις πληθυσμιακές ομάδες έχει δημιουργήσει μια σειρά από προϊόντα ειδικής διατροφής, όπως τα προϊόντα χωρίς γλουτένη, προσφέροντας απόλαυση χωρίς περιορισμούς. Σε αυτό το πλαίσιο θα κινηθεί και το επόμενο διάστημα με τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων, που άλλωστε αποτελεί δέσμευση της βιομηχανίας ζυμαρικών Ήλιος».

H Barilla λανσάρει υγιεινές επιλογές με προϊόντα κατάλληλα για όσους ακολουθούν vegan διατροφή. Η Βάντα Αγνιάδη, Marketing Senior Manager της Barilla Eastern Europe, αναφέρει: «Η νέα “από καρδιάς” επικοινωνία της Barilla, συνδυάστηκε αρμονικά με τη φιλοσοφία του brand η οποία επικεντρώνεται στο να φροντίζουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας, δίνοντας έμφαση στα “better for you” προϊόντα. Πιο συγκεκριμένα, η Barilla ενίσχυσε την κατηγορία ζυμαρικά από όσπρια με τα Spaghetti από 100% αλεύρι κόκκινης φακής, προσφέροντας στους καταναλωτές ένα ακόμη αγαπημένο σχήμα. Το πιο πρόσφατο λανσάρισμα της Barilla στην κατηγορία των οσπρίων είναι οι κωδικοί Risoni από 100% αλεύρι κόκκινης φακής και ρεβιθιού και Risoni από 100% αλεύρι κόκκινης φακής, ρεβιθιού και μπιζελιού. Τόσο τα δύο νέα προϊόντα, όσο και τα υπόλοιπα προϊόντα της κατηγορίας έρχονται να ικανοποιήσουν τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών για healthy θρεπτικά και γευστικά γεύματα, με γρήγορη προετοιμασία, τα οποία είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και δεν περιέχουν γλουτένη και λακτόζη».

Επίσης η Βάνα Αγνιάδη αναφέρει ότι η Barilla ενίσχυσε πρόσφατα και την κατηγορία των ζυμαρικών oλικής αλέσεως με το Linguine, ένα από τα πιο διαδεδομένα Ιταλικά «μακριά» σχήματα ζυμαρικών με al dente αίσθηση, ενώ για τις έτοιμες σάλτσες προσθέτει: «Συμπληρωματικά, η Barilla ως σημείο αναφοράς στην κατηγορία των pesto sauces διαθέτει πλέον στην αγορά την αγαπημένη σάλτσα Pesto Genovese και σε συσκευασία 90γρ., σε μία προσπάθεια αύξησης της διείσδυσης και σε μικρότερα νοικοκυριά. Παράλληλα, εμπλουτίζει το portfolio της με την Pesto Basilico e Peperoncino δίνοντας στους καταναλωτές την επιλογή για μία πιο spicy γεύση».

Από την πλευρά της, η Misko παρουσιάζει τα Misko Χωρίς Γλουτένη, τα οποία έρχονται για να διευρύνουν τις γαστρονομικές επιλογές για μία ακόμη ομάδα καταναλωτών. Τα Misko Χωρίς Γλουτένη τοποθετούνται ως ιδανικός σύμμαχος διατροφής για εκείνους που είναι λάτρεις των ζυμαρικών, αλλά είτε έχουν δυσανεξία στη γλουτένη, είτε πάσχουν από κοιλιοκάκη ή απλώς επιλέγουν μία διατροφή απαλλαγμένη από τη γλουτένη. Κυκλοφορούν σε δύο σχήματα, Σπαγγέτι και Πέννε Ριγκάτε και παρασκευάζονται από 100% αλεύρι λευκού και κίτρινου καλαμποκιού.
«Η Misko λάνσαρε και τις εντυπωσιακές ανανεωμένες της συσκευασίες με μοντέρνα και παράλληλα vintage αισθητική. Η ματ επίστρωση και οι χρυσές λεπτομέρειες σε όλες τις προϊοντικές σειρές τόνισαν την εξαιρετική ποιότητα των ζυμαρικών, κάτι που επιβεβαιώνει και η ένδειξη Από 100% Ελληνικό Σιτάρι», τονίζει η Βάντα Αγνιάδη.

Επικοινωνία με άποψη και αισθητική
Στο κομμάτι της επικοινωνίας, η Αθανασία Δάκου επισημαίνει ότι η Ήλιος υλοποιεί ένα σύνολο επικοινωνιακών ενεργειών που περιλαμβάνει στοχευμένες καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, online διαγωνισμούς και instore ενέργειες, οι οποίες στο σύνολό τους προσβλέπουν στην άμεση επικοινωνία της εταιρείας με τον σύγχρονο άνθρωπο.

Η Melissa λάνσαρε την τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο «Ο δρόμος προς την κορυφή» με τον Στέφανο Τσιτσιπά. Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκεται το οικογενειακό τραπέζι, με τον Τσιτσιπά και τη Melissa να μοιράζονται τα ίδια ιδανικά και τις ίδιες αξίες: είναι η σκληρή δουλειά, η αγάπη γι’ αυτό που κάνεις και η προσήλωση στον στόχο που θα αντιμετωπίσει κάθε εμπόδιο και θα οδηγήσει στην κορυφή, όπως επισημαίνει το σποτ. Την καμπάνια υπογράφει η The Newtons Laboratory.

Νέα digital καμπάνια «Βάλε Σάλτσα» για τις Κόκκινες Σάλτσες της Barilla βρέθηκε επίσης στον αέρα τους τελευταίους μήνες. Με τρία short digital videos, η καμπάνια παρουσιάζει διάφορες περιστάσεις, οι οποίες αναδεικνύουν τόσο τη γεύση των σαλτσών Barilla, όσο και την ταχύτητα και την ευκολία που αυτές προσφέρουν. Ενδεικτικά, στο ένα σποτ, ένα ζευγάρι ετοιμάζει μια γρήγορη μακαρονάδα πριν το… bingewatching, μια μητέρα φτιάχνει ένα «μαγικό» γεύμα για το παιδί της και ένας κατ’ οίκον εργαζόμενος μαγειρεύει ένα γρήγορο γεύμα στο διάλειμμά του. H καμπάνια περιλαμβάνει, επίσης, social media και display υλικά και είναι δημιουργία της 4 Wise Monkeys.

Παράλληλα, η Barilla σε συνεργασία με το Spotify, προσέφερε τη λύση στα πολυβρασμένα ή άβραστα ζυμαρικά, συνδέοντας την εμπειρία του φαγητού με τη μουσική. Συγκεκριμένα, λάνσαρε ένα playlist τραγουδιών, τα οποία συνολικά έχουν διάρκεια ίση με εκείνη που χρειάζεται για το ιδανικό βράσιμο των ζυμαρικών.

H Misko παρουσίασε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια «Η Γεύση που μας Ενώνει», με πρωταγωνιστές τα ζυμαρικά της. Μέσα από αυτά, ενώνονται μικροί και μεγάλοι, εκείνοι που αγαπούν την παραδοσιακή κουζίνα και εκείνοι που πειραματίζονται με ό,τι νέο υλικό πέσει στα χέρια τους, εκείνοι που εκτιμούν το καλό φαγητό, αλλά και εκείνοι που δεν αφιερώνουν πολύ χρόνο στη μαγειρική. Και παρ’ ότι μοιάζουν να είναι τόσο διαφορετικοί, όλοι αναζητούν γεύση και ευχαρίστηση στο φαγητό, με τα ζυμαρικά να αποτελούν μια σταθερή επιλογή όποια κι αν είναι η διατροφική προτίμηση. Την καμπάνια δημιούργησε η Soho Square Athens. «Όσον αφορά στη Misko το 2021 ήταν μία χρονιά ανανέωσης. Η νέα τηλεοπτική καμπάνια σε συνδυασμό με τη νέα εμφάνιση, απογείωσαν το brand και τράβηξαν τα βλέμματα των καταναλωτών», υπογραμμίζει η Βάντα Αγνιάδη.

Μια επίσης ευρηματική καμπάνια βρέθηκε στον τηλεοπτικό «αέρα» από την Primo Gusto. Πρωταγωνιστής είναι ο μουσικός, τραγουδιστής και παρουσιαστής Κωστής Μαραβέγιας, ο οποίος αποκαλύπτει ότι, με λίγη βοήθεια από τα ζυμαρικά και τις σάλτσες του brand, αποτελεί και μαέστρο… στην κουζίνα. Με το gusto του και τη βοήθεια της παρέας του, ετοιμάζουν όλοι μαζί ένα μοναδικό τραπέζι γεμάτο γεύσεις, τραγούδι και χορό. Το σποτ καταλήγει στο μήνυμα «Η ζωή θέλει Gusto και το θέλει Primo». Δημιουργός είναι η The Newtons Laboratory.

Στον «αέρα» βρέθηκε και η νέα παγκόσμια καμπάνια της Barilla. Με μήνυμα «Barilla. Μία κίνηση αγάπης», η καμπάνια αναφέρει ότι η προετοιμασία ενός πιάτου ζυμαρικών γίνεται τρόπος να επικοινωνήσουμε αυτό που συχνά δεν μπορούμε να πούμε με λέξεις. Η ταινία μοιράζεται κλασικές και σύγχρονες ιστορίες, με την καμπάνια να «τρέχει» σε 40 χώρες, με την επιμέλεια της Publicis Italy.

Στήριξη της κοινωνίας και βιωσιμότητα
Μέσα από σειρά ενεργειών και δράσεων με κοινωνικό αποτύπωμα, τόσο τους μήνες των lockdowns όσο και μετέπειτα, οι εταιρείες της κατηγορίας στήριξαν δομές, νοσοκομεία και ευπαθείς ομάδες σε τοπικό επίπεδο, ενώ δεν παραλείπουν και την ενασχόληση με τη βιωσιμότητα και τον πλανήτη σε ευρύτερο επίπεδο.

Η Barilla συμμετείχε ως επίσημος Χορηγός στον φιλανθρωπικό αγώνα No Finish Line Athens 2021, υλοποίησε πρόγραμμα πρακτικής άσκησης με τίτλο «Your Power is our Secret Ingredient. Barilla Hellas Graduate Trainee Program» και σε συνεργασία με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μπορούμε», προσέφερε περισσότερους από 14 τόνους προϊόντων σε κοινωνικούς φορείς. Επίσης, απέσπασε το βραβείο Premiere Catalyst 2021, μέσω των πρωτοβουλιών της για την επιτάχυνση της προόδου των εργαζόμενων γυναικών και τη φυλετική ισότητα, ενώ παρουσίασε και τη νέα της έκθεση βιωσιμότητας για το 2021. Σύμφωνα με την έκθεση, τα τελευταία 10 χρόνια, ο όμιλος Barilla έχει μεταξύ άλλων αναδιαμορφώσει 476 προϊόντα, βελτιώνοντας το διατροφικό τους προφίλ και μειώνοντας τις εκπομπές CO2 κατά 31% και την κατανάλωση νερού κατά 23% για κάθε τόνο τελικού προϊόντος.

Η βιομηχανία ζυμαρικών Ήλιος ήταν χορηγός σε ενημερωτική εκδήλωση που πραγματοποίησε η Ελληνική Εταιρεία Κοιλιοκάκης με θέμα τη διατροφή χωρίς γλουτένη, ως πράξη εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Σε συνεργασία με τις εθελοντικές ομάδες «The Love Van» και «Νέα Γενιά Ολυμπιακού Χωριού», η Misko στήριξε τις ευπαθείς οικογένειες του Ολυμπιακού Χωριού. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, η εταιρεία προσέφερε 208 κιλά ζυμαρικών, καλύπτοντας τις ανάγκες σίτισης 29 οικογενειών, για διάστημα 4 μηνών.

Ζυμαρικά: Αγαπημένο θέμα συζήτησης στα social media
Τα ζυμαρικά είναι πάντα ένα αγαπημένο θέμα συζήτησης, κάτι που αποδεικνύεται και από τις online αναφορές σε έξι δημοφιλή brands για τους τελευταίους 12 μήνες. Συνολικά, σε sites, blogs

και Τwitter, καταγράφηκαν 4.500 αναφορές, ενώ το ίδιο χρονικό διάστημα, οι λέξεις μακαρόνια, ζυμαρικά κ.λπ. αναφέρθηκαν 145.000 φορές. Στην πρώτη θέση, η ιταλική Barilla με μερίδιο δημοσιότητας 36% και δεύτερη η Misko με 30%. Ακολουθούν οι Melissa (18%), Ήλιος (11%), ΜΑΚΒΕΛ (3,5%) και Primo Gusto (1,5%).

Κυριαρχούν οι αναφορές των καταναλωτών στις μάρκες, που προτιμούν, ενώ σημαντικός όγκος δημοσιεύσεων αφορά συνταγές. Επίσης, πολλές αναφορές και λογοπαίγνια έχουν γίνει σε δημοφιλή σλόγκαν, όπως το «Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι Misko», αλλά και σε νεότερες διαφημιστικές καμπάνιες, όπως αυτή της Melissa με τον Στέφανο Τσιτσιπά.

Αύξηση στις αναφορές καταγράφουν και δημοσιεύματα, που αφορούν θεματολογία όπως εταιρική κοινωνική ευθύνη και δράσεις για την προστασία του, ενώ σημαντικό μέρος της θεματολογίας αφορά νέα προϊόντα όπως ολικής άλεσης, χωρίς γλουτένη, ζυμαρικά από όσπρια και προϊόντα για παιδιά.

Όλα τα στοιχεία έχουν συγκεντρωθεί και αναλυθεί με το Monitor by Innews για το Marketing Week. Το Monitor είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα αποδελτίωσης, καταγραφής και αξιολόγησης δημοσιευμάτων, από έντυπα (εφημερίδες, περιοδικά), διαδίκτυο (ειδησεογραφικά sites, blogs, forums, twitter), τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Στόχος η ανάπτυξη της κατηγορίας

Βαρβάρα Ταβλαρίου, Brand Manager, Melissa Κίκιζας

«Στην χώρα μας η κατηγορία της έτοιμης σάλτσας βρίσκεται υπό ανάπτυξη»
«H αγορά των έτοιμων σαλτσών στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από ποικιλομορφία, αλλά και ανάπτυξη. Ειδικά για τις έτοιμες σάλτσες ζυμαρικών μπορούμε να πούμε ότι είναι μια κατακερματισμένη αγορά, αφού εκτός από τους μεγάλους παίκτες της κατηγορίας, υπάρχει έντονη η παρουσία πολλών και διαφορετικών μικρών και “άγνωστων” μαρκών, ακόμα και με τοπικό ή παραδοσιακό χαρακτήρα. Στη χώρα μας η συγκεκριμένη κατηγορία βρίσκεται υπό ανάπτυξη, καθ’ ότι, ενώ στην Ευρώπη και στην Αμερική οι καταναλωτές είναι απόλυτα εξοικειωμένοι και συνηθισμένοι σε τέτοιου είδους έτοιμες λύσεις, στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα σε ένα μέρος του κοινού μια επιφυλακτικότητα».

 

Ελίζα Βασιλοπούλου, Senior Brand Manager, Melissa Κίκιζας

«Αφουγκραζόμαστε τις πραγματικές ανάγκες και απαντάμε με προϊόντα»
«Η καινοτομία είναι βασικό κομμάτι της στρατηγικής μας, όπως και το να αφουγκραζόμαστε τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών μας και να απαντάμε σε αυτές με νέα προϊόντα. Σκοπός μας, σαν ηγετική εταιρεία στην ελληνική αγορά, παραμένει η ανάπτυξη της κατηγορίας μέσα από αυτές τις προτάσεις που κάνουν trade up των καταναλωτή σε προϊόντα μεγαλύτερης αξίας και σημασίας για τον ίδιο».

 

Αθανασίας Δάκου, Εμπορική Διευθύντρια και Μέλος ΔΣ, Ήλιος

«Η στροφή σε πιο υγιεινές επιλογές είναι πιο έντονη από ποτέ»
«Οι ιδιαίτερες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία έχουν διαφοροποιήσει τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού αναδεικνύοντας την καθιέρωση του σπιτικού φαγητού και του μαγειρέματος. Επιπλέον, η στροφή σε πιο υγιεινές επιλογές είναι πιο έντονη από ποτέ. Η ευκολία που συνοδεύει το μαγείρεμα των ζυμαρικών αποτελεί πλέον αξία και οδηγεί στη σταθερή επιλογή. Ταυτόχρονα, η ιδιαίτερη φροντίδα για τη μείωση της περιβαλλοντικής ρύπανσης είναι μια ακόμα τάση που ανέδειξε εξίσου η πανδημία και εκφράστηκε με την επιλογή πιο φιλικών προς το περιβάλλον συσκευασιών και προϊόντων».

 

Βάντα Αγνιάδη, Marketing Senior Manager, Barilla Eastern Europe

«Νέα λανσαρίσματα καλύπτουν την ανάγκη για υψηλής ποιότητας προϊόντα»
«Η δραστηριότητα των δύο brands, Barilla και Misko, στοχεύει στην ανάδειξη ενός υγιεινού τρόπου ζωής που παρακινεί τους ίδιους τους καταναλωτές να βελτιώσουν την καθημερινότητά τους μέσα από τις συνήθειές τους. Ταυτόχρονα, με τα νέα λανσαρίσματα καλύπτουν την ανάγκη για γευστικά, υψηλής ποιότητας προϊόντα. Οι στρατηγικές κινήσεις τόσο της Barilla όσο και της Misko είναι αποτέλεσμα των απαιτήσεων των καταναλωτών και της αγοράς. Και για τον λόγο αυτό, τα δύο brands ενεργούν με πρακτικές φιλικά προσκείμενες προς το περιβάλλον σεβόμενα παράλληλα τον άνθρωπο και την κοινωνία. Πιστές στο όραμα της Barilla Hellas, τόσο η Barilla όσο και η Misko, θα συνεχίσουν να ικανοποιούν τις ανάγκες των καταναλωτών, να προάγουν την μεσογειακή διατροφή και να διεκδικούν μία θέση στο οικογενειακό τραπέζι, διαγράφοντας μία σταθερά ανοδική πορεία στην ελληνική αγορά».