Στις μέρες μας, η προσπάθεια brands και επιχειρήσεων να αυξήσουν το customer engagement αντιμετωπίζει μία κυρίαρχη δυσκολία. Αμέτρητα notifications, πληθώρα emails και συνεχόμενα ads δημιουργούν έναν διαρκή θόρυβο στους καταναλωτές, οι οποίοι με τη σειρά τους δυσκολεύονται να αποφασίσουν πού θα εστιάσουν την προσοχή τους.

Ο μέσος καταναλωτής βλέπει περισσότερες από 6.000 διαφημίσεις ανά ημέρα. Ο τεράστιος όγκος μηνυμάτων σε συνδυασμό με το συνεχώς μειούμενο attention span, καθιστά την one-to-one επικοινωνία με το κοινό ως το απόλυτο εργαλείο για ουσιαστική διαφοροποίηση.

Το personalization με relevant μηνύματα πραγματικής αξίας προς κάθε αποδέκτη μεμονωμένα είναι πλέον ο μοναδικός τρόπος δημιουργίας μακροχρόνιων customer/brand σχέσεων με αμοιβαίο όφελος.

H σημασία του personalization σε αριθμούς:

H αξιοποίηση του personalization:     

  • αυξάνει κατά 10 – 30% το συνολικό revenue.
  • μπορεί να μειώσει το customer acquisition cost έως και 50%.

Η στάση των καταναλωτών:

  • 83% προσδοκά personalized experiences από τα brands που ακολουθεί.
  • 80% αξιολογεί τα personalized experiences ως εξαιρετικά σημαντικό παράγοντα επιλογής/αγοράς.
  • 70% δηλώνει πως ανταποκρίνεται μόνο σε personalized messaging.

Το mobile στο επίκεντρο
Εάν ένα κανάλι marketing οφείλει by default να χρησιμοποιεί personalized προσέγγιση, αυτό είναι φυσικά το mobile, λόγω της ιδιαίτερης σχέσης που έχουμε αναπτύξει όλοι με τα κινητά. Είναι πλέον αδιαμφισβήτητο: το smartphone σήμερα είναι το πιο personal device! Συνεπώς, όλοι μας ως χρήστες, έχουμε συγκεκριμένες προσδοκίες και απαιτήσεις για την επικοινωνία και τις εμπειρίες που πραγματοποιούνται σε αυτό το περιβάλλον.

Το βασικότερο εργαλείο του mobile marketing είναι το business messaging με το οποίο τα brands μπορούν να έρθουν σε επαφή με το κοινό τους αξιοποιώντας πληθώρα personalized data και να υλοποιήσουν relevant καμπάνιες, τις κατάλληλες micro-moments, ενισχύοντας συνολικά το omni-channel experience.

To GoViber της Yuboto είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα mobile marketing που ενσωματώνει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας και πλούσιες δυνατότητες εξατομίκευσης των μηνυμάτων.

Viber – Το κανάλι όπου το marketing γίνεται 1-to-1
To Viber είναι ένα must-have marketing touchpoint, καθώς είναι μακράν η πιο δημοφιλής εφαρμογή instant messaging στην Ελλάδα, ανήκει στο top10 των apps με τα περισσότερα downloads στο Google Play και παρέχει μια σειρά features που κάνουν δυνατή τη δημιουργία personal connections με τους καταναλωτές. Απεριόριστο κείμενο, εικόνες, customizable CTA Buttons δημιουργούν high converting messaging καμπάνιες.

Όμως, το feature που κάνει πραγματικά ξεχωριστό το κανάλι Viber, είναι η δυνατότητα εισαγωγής έως και 5 personalized tags σε κάθε μήνυμα. Μπορείτε να εισάγετε personalized variables όπως: όνομα και επώνυμο, customized πληροφορίες, μοναδικό destination URL ανά μήνυμα, ώστε να κατευθύνετε κάθε παραλήπτη σε εξατομικευμένη destination page. Ακόμη είναι δυνατή η προσθήκη personalized αρχείου σε κάθε μήνυμα.

Landing Pages: Μοναδικές σελίδες για κάθε παραλήπτη
Η πλατφόρμα GoViber διαθέτει έναν πραγματικά user friendly landing page builder που δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας σελίδων χωρίς να απαιτείται η χρήση κώδικα ή να χρειάζονται τεχνικές γνώσεις. Εύκολα μέσα σε λίγα λεπτά, μπορείτε να δημιουργήσετε μία πλήρως customized σελίδα για πληθώρα use cases όπως: product launches, event registrations, cart abandonment reminders και newsletter sign ups.

Κάθε σελίδα μπορεί να εξατομικευτει πλήρως ώστε να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα του κάθε παραλήπτη ξεχωριστά. Και εδώ μπορούν να αξιοποιηθούν 5 διαφορετικά personalization tags ώστε το περιεχόμενο της σελίδας να προσαρμοστεί 100%. 12 διαφορετικά είδη αρχείων, εικόνες, videos, customized fonts, CTAs, μοναδικά URLs ανά παραλήπτη σας επιτρέπουν, όχι μόνο να προσωποποιήσετε την καμπάνια μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, αλλά επιπρόσθετα να κάνετε tracking όλων των elements της σελίδας ανά παραλήπτη.