Καταργώντας τους γεωγραφικούς περιορισμούς στο outdoor advertising, η BaaS Digital προσφέρει στους πελάτες της τη νέα υπηρεσία «Programmatic DOOH (Digital Out of Home)», για δυνατότητα διαφήμισης και προβολής σε υπαίθριους χώρους σε Ευρώπη και ΗΠΑ. To Programmatic DOOH Advertising αποτελεί, όπως επισημαίνει η εταιρεία, μία αποτελεσματική και προσιτή επιλογή για τις ελληνικές επιχειρήσεις που επιδιώκουν την προβολή τους στο εξωτερικό, χωρίς την πολυπλοκότητα και τα υψηλά budgets που προκύπτουν από τη συνεργασία με πολλαπλά media agencies ανά διαφημιζόμενη χώρα.

Ανάμεσα στα βασικά πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας είναι το γεγονός ότι «εξασφαλίζει χαμηλότερο κόστος σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει εγγυημένα αποτελέσματα για στοχευμένη επικοινωνία με το κοινό». Αξιοσημείωτη, μάλιστα, είναι η δυνατότητα επιλογής του κατάλληλου placement για την προβολή μιας διαφήμισης σε περιοχές και χώρους όπου κινείται το κοινό-στόχος του εκάστοτε brand, όπως σε συγκεκριμένα εμπορικά κέντρα, αθλητικές εγκαταστάσεις, στάσεις ΜΜΜ, αεροδρόμια κ.ά.

«Η νέα υπηρεσία που είναι πλέον διαθέσιμη από την BaaS Digital, αποτελεί ένα ακόμα βήμα μιας πορείας συνεχούς εξέλιξης και επέκτασης της εταιρείας σε όλο το φάσμα της ψηφιακής επικοινωνίας, δηλαδή σε μια 360° προσέγγιση του Digital Marketing. Φέρνοντας και την outdoor διαφήμιση στο digital περιβάλλον, κάνει για άλλη μια φορά πράξη το motto “The Future is Hybrid”», επισημαίνεται χαρακτηριστικά.