Παραλληλίζοντας την προσπάθεια των παιδιών αλλά και τη ζωή ενός διαφημιστή με το παραμύθι της Σταχτοπούτας, ο Κώστας Βάνης τόνισε ότι με την προσπάθεια, τα όνειρα πολλές φορές βγαίνουν αληθινά. Αναφερόμενος στα διαγωνιζόμενα έργα, είπε ότι το αποτέλεσμα στην νεότευκτη κατηγορία των Films ήταν ανέλπιστα καλό, σε αντίθεση με την κατηγορία Cyber, στην οποία η κριτική επιτροπή δεν είδε την απαραίτητη διαδραστικότητα. Εν γένει οι δουλειές ήταν πολύ καλές και φαίνεται ότι το νέο αίμα στην ελληνική διαφήμιση έχει προοπτικές.

Τέλος, ο Κώστας Βάνης παρέδωσε τη σκυτάλη της προεδρίας για τον επόμενο διαγωνισμό στην Γιόλα Γύφτουλα της UpSet!