Τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές στάσεις αποτυπώνει η μελέτη Connecting the Dots 2022, που διενήργησε η εταιρεία στόχευσης κοινού GWI. Διεξάγοντας 700.000 συνεντεύξεις με ανθρώπους από 47 χώρες, εντόπισε τις πιο σημαντικές τάσεις για το επόμενο έτος:
- Η ευαισθητοποίηση σε θέματα ευεξίας παραμένει, με τα άτομα να μεριμνούν ενεργά για την ψυχική τους υγεία.
- Το κοινό δείχνει όλο και λιγότερο ενδιαφέρον για τις «τέλειες» εικόνες, δίνοντας ώθηση για περισσότερο συμπεριληπτική και αντιπροσωπευτική επικοινωνία.
- Το πεδίο της ομορφιάς αλλάζει και το ενδιαφέρον από ομάδες όπως οι άνδρες ή οι έγχρωμοι μειώνεται. Η GWI προτείνει περισσότερη εξατομίκευση και πιο δίκαιη εκπροσώπηση στον σχεδιασμό των καμπανιών.
- Οι εργαζόμενοι αναζητούν κάτι περισσότερο από τον μισθό τους: το 45% δηλώνει ότι αναζητά μια δουλειά που να του προσφέρει χαρά και το 33% ότι επιθυμεί η εργασία του να έχει νόημα.
- Για τα μέλη της GenZ, το gaming κατατάσσεται πλέον πάνω από την τηλεόραση στη λίστα με τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα.
- Τα κρυπτονομίσματα γίνονται mainstream. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι νιώθουν ασφαλείς με τα οικονομικά τους και στρέφουν το ενδιαφέρον τους στα κρυπτονομίσματα.
(Πηγή: Warc)