Τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές στάσεις αποτυπώνει η μελέτη Connecting the Dots 2022, που διενήργησε η εταιρεία στόχευσης κοινού GWI. Διεξάγοντας 700.000 συνεντεύξεις με ανθρώπους από 47 χώρες, εντόπισε τις πιο σημαντικές τάσεις για το επόμενο έτος:

  1. Η ευαισθητοποίηση σε θέματα ευεξίας παραμένει, με τα άτομα να μεριμνούν ενεργά για την ψυχική τους υγεία.
  2. Το κοινό δείχνει όλο και λιγότερο ενδιαφέρον για τις «τέλειες» εικόνες, δίνοντας ώθηση για περισσότερο συμπεριληπτική και αντιπροσωπευτική επικοινωνία.
  3. Το πεδίο της ομορφιάς αλλάζει και το ενδιαφέρον από ομάδες όπως οι άνδρες ή οι έγχρωμοι μειώνεται. Η GWI προτείνει περισσότερη εξατομίκευση και πιο δίκαιη εκπροσώπηση στον σχεδιασμό των καμπανιών.
  4. Οι εργαζόμενοι αναζητούν κάτι περισσότερο από τον μισθό τους: το 45% δηλώνει ότι αναζητά μια δουλειά που να του προσφέρει χαρά και το 33% ότι επιθυμεί η εργασία του να έχει νόημα.
  5. Για τα μέλη της GenZ, το gaming κατατάσσεται πλέον πάνω από την τηλεόραση στη λίστα με τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα.
  6. Τα κρυπτονομίσματα γίνονται mainstream. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι νιώθουν ασφαλείς με τα οικονομικά τους και στρέφουν το ενδιαφέρον τους στα κρυπτονομίσματα.

(Πηγή: Warc)