Μένοντας πιστοί στην ανακοίνωση για έμπρακτη στήριξη των πληγέντων από τις πυρκαγιές του σάρωσαν τη χώρα πριν λίγους μήνες, η Acrossmedia241 σε συνεργασία με τη Yahoo ολοκλήρωσαν την πρώτη από μια σειρά πρωτοβουλιών κοινωνικής υπευθυνότητας.

Με τη στήριξη συνεργατών της, agencies και διαφημιζομένων, το 10% των εσόδων από όλες τις καμπάνιες που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία μαζί τους – με τη χρήση των τεχνολογιών, υπηρεσιών και του δικτύου Yahoo – στο διάστημα Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2021, κατατέθηκε στο ειδικό Ταμείο Κρατικής Αρωγής για την ενίσχυση των πυρόπληκτων. Τα agencies που συμμετείχαν στην «Πρωτοβουλία Αγάπης» είναι: BGM OMD, Bold Ogilvy, Carat, Choose Strategic Communications Partner, Curious Ahead, DDB, Initiative, JNL+, Mediacorp, Mediatech, Mindshare, Red Lemon, Sleed, Tempo OMD, Universal Media, V+O Communications, Zenith/Publicis Groupe.

Οι διαφημιζόμενοι που συμμετείχαν είναι: Γιώτης, Εκδόσεις Πατάκη, EKO, Ήρων, Καθημερινή, Μασούτης, ΟΠΑΠ, Περιφέρεια Κρήτης, Περιφέρεια Πελοποννήσου, Aegean, Alpha Bank, Blue Star Ferries, Coca-Cola 3E, Dixons, Cosmote, Energydeal.gr, Ergo, Euphoria Retreat, Fiat, Forky.gr, Germanos, Global Visa Center World, GSK, HSBC, Ikea, Libresse, Nef-Nef Homeware, Opel, Optiki-ina.gr, P&G, Pitsos, Prosforarevma.gr, Revma2day.gr, Samsung, Schneider Electric, Smartsave.gr, The Coca-Cola Company, Triumph, Unilever.