Με την virtual ανακοίνωση των βραβείων Gold, Silver και Bronze στις ενότητες PR, Direct και Production άνοιξε σήμερα η «αυλαία» των Ermis Awards 2021. Την virtual ανακοίνωση άνοιξε με χαιρετισμό της η Ρένα Νικολοπούλου, Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής Ermis Awards 2021, η οποία ανέφερε: «Τα φετινά Ermis τα ονομάσαμε, όχι τυχαία, “Ηρωικά”, και είναι αφιερωμένα σε όλες και όλους που κατάφεραν μέσα σε πρωτόγνωρες συνθήκες να συνεχίσουν να δημιουργούν με πάθος, με ένα άλλο είδος τόλμης και ηρωισμού στην καθημερινότητά τους. Αφιερωμένα σε όλους εσάς που ξεπεράσατε τους εγκλεισμούς και την απόσταση και δουλέψατε σαν μια ομάδα, μέσα από τις οθόνες σας, με το μυαλό σας όμως ελεύθερο. Και μπήκατε με τα “τσαρούχια” στο πετσί της κάθε ιδέας. Τα Ermis έρχονται για άλλη μια χρονιά να μας θυμίσουν ότι στο επίκεντρο της δουλειάς μας είναι και θα είναι πάντα η δημιουργικότητα».

Τα Gold των 3 ενοτήτων
Στην ενότητα PR απονεμήθηκαν 14 βραβεία, 4 Gold, 3 Silver και 7 Bronze. To filler της ενότητας επιμελήθηκε η Aια Relate. Τρία Gold βραβεία απέσπασε η Ogilvy με τα «Ένα μικρό, ελάχιστο ευχαριστώ» για την Aegean, «Get The Look #BernieSanders» για την Ikea και «The Big Moment» για την Eurobank. Gold Ermis έλαβε και η Phocus με την Εκστρατεία ενημέρωσης «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία».

Στην ενότητα Direct απονεμήθηκαν 10 βραβεία, 5 Gold, 1 Silver και 4 Bronze. To filler της ενότητας επιμελήθηκαν οι Soho Square Athens και Picky Productions.
Τα Gold βραβεία απέσπασε η Ogilvy με το «2 Minutes of Fame» του What’s Up, «Ένα μικρό, ελάχιστο ευχαριστώ» για την Aegean (3 Gold) και «Δες την αγάπη- Art Installation» για τη Lacta.
Στην ενότητα Production, ανακοινώθηκαν 6 βραβεία στην κατηγορία Παραγωγή Εκδηλώσεων, 7 βραβεία στην Παραγωγή Μουσικής και 36 βραβεία στην Παραγωγή Διαφημιστικών Ταινιών (11 Gold, 12 Silver και 13 Bronze). To filler της ενότητας επιμελήθηκαν οι The Newtons Laboratory και Filmiki. Παράλληλα, απονεμήθηκε για πρώτη φορά και η νέα ειδική διάκριση «New Director», την οποία απέσπασε ο Θάνος Μήτσιος για το έργο «Thank you 30 Years» των Γιατρών χωρίς Σύνορα.

Τα Gold βραβεία της ενότητας Production έλαβαν οι: Avion Films για το «Καλοκαίρι στην καρδιά» της Amstel, Topcut Modiano για το «Proud» των Coffee Island και το «Just the way you like it but vegan» της Violife, Filmiki Productions για το «Δεντρόσπιτο/ Να αφήνεις στο μέλλον το πιο φωτεινό σου κομμάτι» της Protergia, Stefi & Lynx Productions για το «Ψωνίζω στη γειτονιά» της Τράπεζας Πειραιώς και το «Κωφοί» της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού, Foss Productions για το «Μια ημέρα με τον μικρό Ηλία» της Cosmote TV και «See the love» της Lacta, Takes 2 Productions για το «Klinex – I am here» της Klinex, Cream- Rascal για το «Ο Ρόλος της Ζωής μου» της Endless Earth, White Room για την «Ομολογία» του Duo, Musou Music Group για το «Akis Petretzikis Christmas 2020: Cooking Is All You Need» και το «Jcou 2021 jewelry and watch campaign», Bounce για το «Νέα Amita Motion Supermix» και το «National Vaccine Campaign – The Mask», Αmuse για το «3D mapping στη πρόσοψη του Kοινοβουλίου» του Δήμου Αθηναίων, Yard για το «Aegean Airlines Airbus NEO 320 Revelation» της Aegean Airlines και το «SingularityU Greece Summit 2020», DTMH Technologies για το «Διαδραστικά Εκθέματα και Εγκαταστάσεις για το Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας».

Οι ανακοινώσεις συνεχίζονται αύριο με τις ενότητες Media, Branded Entertainment & Content, Ad (Καταχωρίσεις, Υπαίθριες Διαφημίσεις & Ραδιοφωνικά Μηνύματα), Print & Outdoor Craft.