Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια που δημιούργησε η Wunderman Thompson για την ΑΒ Βασιλόπουλος, αναδεικνύει την καθημερινή προσπάθεια των ανθρώπων της ΑΒ να εξασφαλίζουν στους πελάτες προϊόντα με τη μοναδική ποιότητα σε εγγυημένα χαμηλές τιμές. Οι μαρτυρίες των πελατών είναι το όχημα που το επιβεβαιώνει.

Ο εκπρόσωπος της ΑΒ εξηγεί πως, στα ΑΒ κάθε μέρα διασταυρώνουν τιμές σε χιλιάδες προϊόντα απ’ όλη την αγορά, «για να βρίσκεις πάντα αυτό που θέλεις σε σίγουρα χαμηλή τιμή». Ενημερώνει και για ακόμα περισσότερα προϊόντα σε εγγυημένα χαμηλές τιμές στα ράφια, με το σήμα Thumbs Up.

Πρόκειται για μια καμπάνια με μοντέρνα σκηνοθεσία που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της ευρύτερης καμπάνιας «Για ό,τι θέλεις να είσαι», που ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο, με επίκεντρο τους πελάτες και τα δικά τους ξεχωριστά ζητούμενα.