Στις νέες συνεργασίες του αποδίδει το WPP την ανάκαμψή του, το γ΄ τρίμηνο του 2020. Συγκεκριμένα, το agency μείωσε στο ήμισυ την πτώση εσόδων του, η οποία ακολούθησε την υγειονομική κρίση των αρχών του έτους. Το Group M and VMLY&R σημείωσε ότι τα έσοδα, μείον του κόστους μεταβίβασης, μειώθηκαν κατά 7,6% σε like-for-like βάση, το γ΄ τρίμηνο, έναντι πτώσης 15,1% στο β΄ τρίμηνο. Ειδικότερα, τα έσοδα του ομίλου μειώθηκαν σε όλες τις βασικές αγορές που δραστηριοποιείται, κυρίως στην Κίνα και την Ινδία, όπου ανήλθαν σε -16,7% και 16,3%, αντίστοιχα.

Στη Δύση η κατάσταση υπήρξε πιο σταθερή με τις ΗΠΑ να σημειώνουν πτώση -5,5%, τη Βρετανία – 6,5% και τη Γερμανία -1,8%. Ο Chief Executive Officer του WPP, Mark Read, απέδωσε την εξέλιξη στην αξιοποίηση του momentum του new business, σχολιάζοντας: «Διατηρήσαμε το momentum των νέων συνεργασιών, καθώς οι πελάτες μας αναζητούν τη δημιουργικότητα και τις ικανότητές μας στα media, το technology, τα data και το e-commerce». Ωστόσο, συνέστησε «προσοχή» σχετικά με τον ρυθμό της ανάκαμψης από τις επιπτώσεις της πανδημίας.

(Πηγή: The Drum)