Στην ανακοίνωση της συνεργασίας τους σε διεθνές επίπεδο προχώρησαν το WPP και το TikTok, η οποία θα δίνει πρόσβαση στα agencies και στους πελάτες του WPP στο impact και το reach της πλατφόρμας. Αναγνωρίζοντας τις ευκαιρίες που συνεχίζουν να προσφέρουν στα brands τα σύντομα videos και το digital περιεχόμενο, το WPP θα έχει νωρίτερα πρόσβαση σε εν εξελίξει διαφημιστικά προϊόντα, καθώς το TikTok αναπτύσσει περαιτέρω το suite των προϊόντων για brands.

Στόχος είναι αυτές οι νέες λύσεις να δώσουν τη δυνατότητα στα brands να αποκτήσουν καλύτερη γνώση των δημιουργών περιεχομένου, να συνδεθούν με διαφορετικές φωνές και να έχουν από νωρίς πρόσβαση σε αυτούς για τις καμπάνιες τους. Επίσης, το WPP και το TikTok θα δημιουργήσουν από κοινού πρόγραμμα training και accreditation για τα agencies του πρώτου, που θα διασφαλίζει πρόσβαση, κατά προτεραιότητα, σε περιεχόμενο προσαρμοσμένο στα media και το creative. «Είμαι ευτυχής για την global συνεργασία μας με το TikTok, την πρώτη στον κλάδο μας, και ανυπομονώ να συνεργαστούμε, ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα συνεχίσουν να επωφελούνται από αυτά που μπορεί να προσφέρει η πλατφόρμα», δήλωσε ο Mark Read, CEO του WPP.