Με τη νέα της καμπάνια για τα συνδυαστικά προγράμματα σταθερής και κινητής Wind One, η Wind κατάφερε να «ταράξει τα νερά» στo ελληνικό διαφημιστικό τοπίο, με βασικά εργαλεία την απλότητα και το χιούμορ. Συνδυάζοντας μια άκρως επιτυχημένη καμπάνια, ένα ολοκληρωμένο και αποδοτικό media plan και ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα επικοινωνίας, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι εξαιρετικό!

Θέτοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή, τόσο στα προγράμματά της, όσο και στη διαφημιστική της επικοινωνία, η Wind καταφέρνει να ξεχωρίζει. Ο Χριστόφορος Μποζατζίδης, Marketing Communications & Retail Products Director της εταιρείας, μας εξηγεί το πώς και το γιατί.

MW: Μια νέα καμπάνια της Wind βρίσκεται στον «αέρα». Ποιο το concept στο οποίο βασίζεται;

Χριστόφορος Μποζατζίδης: Η κεντρική ιδέα της νέας καμπάνιας της Wind, που αφορά στα συνδυαστικά προγράμματα σταθερής και κινητής Wind One, βασίζεται στη θεμελιώδη ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου για συνεχή και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα.

Η πανδημία επαναπροσδιόρισε τις προτεραιότητες των νοικοκυριών, θέτοντας την εύκολη και άμεση επικοινωνία στο επίκεντρο, ακριβώς γιατί ο τρόπος που ερχόμαστε σε επαφή με τα αγαπημένα μας πρόσωπα άλλαξε. Με λίγα λόγια, το concept της νέας μας καμπάνιας εμπνέεται από μια στιγμή αλήθειας (moment oftruth) που όλοι μας λίγο πολύ έχουμε βιώσει και προσπαθεί με απλό και δημιουργικό τρόπο να επικοινωνήσει την ποιότητα και τα οφέλη του προϊόντος μας.

Η συγκεκριμένη ταινία έχει τύχει θερμής αποδοχής από το κοινό. Πού αποδίδετε την επιτυχία αυτή;

Πιστεύω πως η επιτυχία της καμπάνιας βασίζεται σε δύο βασικούς άξονες: την απλότητα και το χιούμορ. Η ταινία που δημιουργήσαμε επικοινωνεί μια καθημερινή ψηφιακή συνήθεια όλων μας, θέτοντας στο επίκεντρο το χιούμορ το οποίο δημιουργεί την απαραίτητη αμεσότητα με τον θεατή.

Τα δύο αυτά στοιχεία τέθηκαν ως προτεραιότητα κατά τη σύλληψη της ιδέας, ακριβώς γιατί θέλαμε να επικοινωνήσουμε τα οφέλη του προϊόντος μας με έναν διαφορετικό τρόπο, ο οποίος θα μπορούσε συγχρόνως να ενημερώσει και να ψυχαγωγήσει τους θεατές. Όλοι μας στη Wind χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την επιτυχία και τη θερμή υποδοχή, καθώς νιώθουμε πως επιβραβεύει τη δημιουργικότητα και τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίσαμε αυτή την καμπάνια.

Σημαντικό κομμάτι μιας επιτυχημένης καμπάνιας είναι και το media πλάνο της. Ποιά η στρατηγική σας στο συγκεκριμένο κομμάτι;

Η στρατηγική media στηρίχθηκε σε δύο βασικούς πυλώνες:

  1. Ολιστική προσέγγιση με έμφαση στο video & screen integration όπου ο σχεδιασμός της παρουσίας σε TV, social media – You Tube – display banners & native articles, ραδιοφωνικά μηνύματα και αναφορές, print εξασφάλισε τη διείσδυση σε όλα τα υποσύνολα του κοινού στόχου ανεξαρτήτως της κατανάλωσης Μέσων που παρουσιάζουν.
  2. Μεγιστοποίηση συγκεκριμένων media KPI’s ώστε να διασφαλιστεί η υψηλή εντύπωση και το ad recall του μηνύματος. Ειδικά στο τηλεοπτικό περιβάλλον επιλέχθηκε η ισχυρή παρουσία σε primetime, η επιλογή εκπομπών υψηλότατου TVR και το αυξημένο ποσοστό προνομιακής τοποθέτησης ώστε να εξασφαλιστεί το έντονο impact για την καμπάνια.

Η διάρκεια της επικοινωνίας καθώς και η συνδυασμένη χρήση των μέσων έδωσε την απαραίτητη ένταση ώστε να ξεχωρίσει ανεξαρτήτως του clutter των διαφημιστικών μέσων.

Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκεται το Wind One. Ποιά χαρακτηριστικά του θεωρείτε ότι το κάνουν να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα τηλεπικοινωνιακά προϊόντα της αγοράς;

Τα συνδυαστικά προγράμματα σταθερής και κινητής Wind One αποτελούν την ναυαρχίδα των προϊόντων μας, ικανά να υπηρετήσουν στο μέγιστο τις αυξημένες ανάγκες και τον ψηφιακό μετασχηματισμό των νοικοκυριών.

Τα προγράμματα μας προσφέρουν μια σειρά από υπηρεσίες οι οποίες καλύπτουν κάθε ανάγκη των καταναλωτών και των σύγχρονων νοικοκυριών. Ενδεικτικά, με μία πολύ γρήγορη ματιά, στα προνόμια του Wind One περιλαμβάνονται απεριόριστα data, δωρεάν ταχύτητες Fiber έως 100Mbps, απεριόριστη επικοινωνία από το κινητό και το σταθερό προς όλους, απεριόριστα SMS προς όλους και απεριόριστη διασκέδαση με τον νέο τρόπο να βλέπεις τηλεόραση με την Wind Vision.

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα πολλά προνόμια που παρέχουμε στους πελάτες μας, ωστόσο θέλω να δώσω ιδιαίτερη έμφαση σε μία υπηρεσία η οποία, κατά την άποψή μου, αναδεικνύει στον μέγιστο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε και λειτουργούμε ως brand. Στα προνόμια του Wind One συμπεριλαμβάνεται και η απευθείας εξυπηρέτηση από εκπρόσωπο, και θέλω να τονίσω πως μέσα από αυτή την υπηρεσία προσπαθούμε να βρισκόμαστε πραγματικά δίπλα στον καταναλωτή.

Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, όπως την έχουμε δημιουργήσει, δεν χρειάζεται οι συνδρομητές να σπαταλούν χρόνο μιλώντας με τηλεφωνικές υπηρεσίες, αλλά έχουν τη δυνατότητα να συνδέονται άμεσα με εξειδικευμένο εκπρόσωπο της ομάδας εξυπηρέτησης Wind One και να εξυπηρετούνται άμεσα και γρηγορά. Αυτό το γεγονός, αναδεικνύει κατά την άποψή μου την εν γένει κουλτούρα μας για εστίαση στους πελάτες μας με ανθρώπινο τρόπο.

Για όλους μας στην Wind, η επαφή με τους πελάτες μας αποτελεί προτεραιότητα και μέρος της ασφαλούς και απρόσκοπτης επικοινωνίας που παρέχουμε μέσα από τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι και εκείνο που ξεχωρίζει τα προγράμματά μας από τα υπόλοιπα τηλεπικοινωνιακά προϊόντα της αγοράς.

Τι έρχεται να προσφέρει το Wind One στους καταναλωτές, σε μια περίοδο όπως αυτή που διανύουμε;

H ανανεωμένη σειρά προγραμμάτων του Wind One έρχεται να προσφέρει ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών στους συνδρομητές μας, οι οποίοι μπορούν να επιλέξουν σύμφωνα με τις ανάγκες τους το πρόγραμμα που ταιριάζει καλύτερα στο προφίλ τους.

Κύριο χαρακτηριστικό των προγραμμάτων Wind One είναι ότι οι συνδρομητές επωφελούνται από εξαιρετικά προνόμια εμπειρίας, ενώ με κάθε νέα σύνδεση Wind One οι συνδρομητές απολαμβάνουν τη μεγαλύτερη διαθέσιμη ταχύτητα έως 100Mbps χωρίς επιπλέον κόστος.

Η περίοδος που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολη, και απαιτητική. Όλοι μας στην Wind επιθυμούμε μέσα από το σύνολο το προγραμμάτων μας, να απαντάμε στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών, όσο πιο άμεσα και έγκαιρα μπορούμε. Κατανοώντας πλήρως τις απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας, η Wind αποτελεί αρωγό του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας, ο οποίος δεν θα μπορούσε παρά να αρχίζει από τα νοικοκυριά μας.

Πίσω από κάθε επιτυχημένο προϊόν ή καμπάνια βρίσκεται και μια δυναμική ομάδα. Μιλήστε μας λίγο για την ομάδα της Wind.

Η ομάδα μας στην Wind αποτελείται από σπουδαίους επαγγελματίες. Κάθε νέα μας ενέργεια, αποτελεί μια συντονισμένη προσπάθεια πολλών και διαφορετικών ανθρώπων, γεγονός που εμπνέει κάθε μας ενέργεια. Θέλω να τονίσω πως η ποιότητα της συνεργασίας μας αποτελεί το ισχυρότερο εχέγγυο επιτυχίας, αλλά και τη σημαντικότερη αρετή της ομάδας μας. Χαίρομαι ιδιαίτερα που έχω τη δυνατότητα να συνεργάζομαι με μια ομάδα ανθρώπων η οποία συνδυάζει ικανότητες και χαρακτηριστικά όπως είναι η δημιουργικότητα, η εργατικότητα, η συνέπεια, η ομαδικότητα και η προσήλωση στην επίτευξη των στόχων μας.