Σχολιάζοντας το μπαράζ εξελίξεων στο μέτωπο που έχει ανοίξει μεταξύ brands και social media, με κύριο εκπρόσωπο το Facebook, με στόχο τον περιορισμό της ρητορικής μίσους, ο CEO της WFA Stephan Loerke εξέδωσε σχετική ανακοίνωση. Μεταξύ άλλων, αναφέρει: «Πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνουν πολλά περισσότερα ώστε να μειωθεί το διχαστικό περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα και εστιάζουμε σε λύσεις που διασφαλίζουν ότι όσοι δεν συνεργάζονται λαμβάνουν το μικρότερο δυνατό μερίδιο των διαφημιστικών budgets.

Θεωρούμε ότι ο καλύτερος τρόπος για την επίτευξη αλλαγής είναι η συνεργασία μεταξύ διαφημιζόμενων και κοινωνικών δικτύων, αλλά και της ευρύτερης διαφημιστικής βιομηχανίας. Προς αυτή την κατεύθυνση, οι διαφημιζόμενοι πιστεύουμε ότι χρειάζεται να δούμε: περισσότερη διαφάνεια γύρω από τις πολιτικές περιεχομένου των πλατφορμών, μεγαλύτερη συνέπεια στην εφαρμογή τους και διάλογο με εξωτερικούς stakeholders προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι πολιτικές αυτές είναι δίκαιες. Η Global Alliance for Responsible Media συνδέει διαφημιζόμενους, πλατφόρμες, agencies και φορείς της βιομηχανίες, ώστε να αναπτύξουμε από κοινού λύσεις».