Η Global Chief Marketing Officer της Diageo, Cristina Diezhandino, ανακηρύχθηκε WFA Global Marketer of the Year 2022, τη δεύτερη, συνεχόμενη χρονιά που κατέλαβε μια θέση στην αντίστοιχη shortlist. Από το 2017, η WFA και ο media partner της, το The Drum, προσπαθούν να εντοπίσουν το άτομο που σε παγκόσμιο ή περιφερειακό επίπεδο, τους τελευταίους 12 μήνες, έχει δημιουργήσει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εταιρεία του, τον κλάδο και τη φήμη του marketing.

H Diezhandino ανάλαβε CMO τον Ιούλιο του 2020, όταν εντάχθηκε και στην Εκτελεστική Επιτροπή της Diageo. Από τη θέση της Global CMO, έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο στη χάραξη της στρατηγικής marketing και καινοτομίας της εταιρείας, καθοδηγώντας μια ομάδα 2.180 ατόμων και τα συνεργαζόμενα agencies σε μια εποχή που δεν μοιάζει με καμία άλλη, ενσταλάζοντας αυτό που αποκαλεί «νοοτροπία πιθανοτήτων».

Μαζί με την Diezhandino, μια θέση στη shortlist κατέλαβαν οι Fabrice Beaulieu της Reckitt, Patricia Corsi της Bayer, Asmita Dubey της L’Oréal, Cheryl Goh της Grab, Julia Goldin της Lego, Martin Renaud της Mondelēz International και Karen Riley-Grant της Levi Strauss & Co.

(Πηγή: WFA)