H Wedia, στο πλαίσιο της στρατηγικής της συνεργασίας με τη Minoan Lines, η οποία πρόσφατα διακρίθηκε με το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Online Strategy των Tourism Awards 2020, υλοποίησε μία νέα digital καμπάνια με στόχο να ενημερώσει το κοινό ότι μπορεί πλέον να ταξιδέψει, προβάλλοντας και την ετοιμότητα της εταιρείας σε σχέση με την υγειονομική ασφάλεια.

Με μήνυμα «Bγες offline και ζήστο πραγματικά!», η Minoan Lines καλεί το επιβατικό κοινό, που τόσο καιρό «ταξίδευε» μέσα από τα social media, να ζήσει την πραγματική εμπειρία από κοντά στους προορισμούς της (Γραμμές Κρήτης). Το μήνυμα της καμπάνιας μεταδίδεται online και πλαισιώνεται από υλικά μεταξύ των οποίων και video με πλάνα που δίνουν έμφαση στη δράση, προβάλλοντας και οδηγίες σχετικά με το ταξίδι.