Webinar με τίτλο «FMCG CoviDisruption – Winning in Changing Times», διοργάνωσε η Nielsen για την ελληνική αγορά, στις 26 Νοεμβρίου. Ομιλητές, από την πλευρά της, ήταν οι Βάιος Δημοράγκας, Managing Director για Ελλάδα και Βουλγαρία, Γιάννης Μπίστης, Intelligent Analytics Leader για Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία και Αναστάσης Πανουσόπουλος, Intelligent Analytics Client Business Partner για Ελλάδα. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε ότι, το πρώτο 10μηνο του έτους, η αγορά των super markets αναπτύχθηκε κατά 8,4%, ενώ αντίστοιχα το καλάθι των FMCG κατά 8,7%.

Επίσης, έγινε λόγος για τις δύο νέες κατηγορίες καταναλωτών, τους Constrained, των οποίων το εισόδημα μειώθηκε, και τους Insulated, που δεν βίωσαν μείωση εισοδήματος, και για την ανάγκη για ανάπτυξη του e-commerce και ενδυνάμωση της online στρατηγικής. Επιπλέον, αναφέρθηκε ότι, από τον συνολικό όγκο πωλήσεων στα super markets, 54% πωλείται με κάποιου είδους προσφορά, ενώ το 75% των προωθητικών βρίσκεται κάτω από το break-even point. Ως προς τη διαχείριση του κωδικολογίου, μόλις το 10% των κωδικών κάνει το 80% του τζίρου των FMCGs στα super markets, ενώ το 67% των κωδικών κάνει μόλις το τελευταίο 2% των πωλήσεων.