Με την ονομασία Warply Engage

Tην παρουσίαση της πλατφόρμας Warply Engage έκανε ο Γιάννης Δοξαράς, CEO & Ιδρυτής της Warply, ο οποίος τόνισε ότι η νέα αυτή πλατφόρμα είναι το αποτέλεσμα 3 χρόνων προσπάθειας, έρευνας, εντατικής δουλειάς και εμπειρίας. «Στόχος μας είναι πάντα, όχι το να ακολουθούμε τις τάσεις, αλλά να έχουμε όραμα και να δημιουργούμε προϊόντα που να ηγούνται των τάσεων – όπως τα ηλεκτρονικά κουπόνια σε κινητά που σύντομα θα λανσάρουμε», επισήμανε μεταξύ άλλων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέφερε, χάρη στη νέα πλατφόρμα Warply Engage, τα ηλεκτρονικά εκπτωτικά κουπόνια σε κινητά θα λανσαριστούν στην ελληνική αγορά από τον ερχόμενο Νοέμβριο, σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες λιανικής και supermarket (Mασούτης, Carrefour σε πρώτη φάση), με στόχο μέχρι το τέλος του 2015 η συνεργασία αυτή να περιλαμβάνει 1000 καταστήματα.

Μέσα από ειδική δωρεάν εφαρμογή που θα έχουν εγκαταστήσει στο κινητό τους, οι καταναλωτές θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να εξαργυρώνουν από αυτό προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια, χωρίς να χρειάζεται εκτύπωση ή άλλη διαδικασία, ενώ η έκπτωση θα εισάγεται αυτόματα στον λογαριασμό του πελάτη και θα καταγράφεται πάνω στο παραστατικό της απόδειξης.

Οffline καταστήματα και beacons
Μια ακόμη ενδιαφέρουσα καινοτομία είναι η λειτουργία και σύνδεση της πλατφόρμας Warply Engage με τα offline καταστήματα, μέσω των Beacons. Ο καταναλωτής θα μπορεί να λαμβάνει μέσα στο κατάστημα προσφορές και κουπόνια, βάσει του προφίλ του και των ενδιαφερόντων του. Για παράδειγμα, κάποιος που έχει επισκεφτεί sites με κοσμήματα, μπαίνοντας σε ένα πολυκατάστημα θα μπορεί να λαμβάνει εκπτωτικό κουπόνι για τα είδη αυτά που τον ενδιαφέρουν και να το εξαργυρώνει με τις αγορές του άμεσα.

Η νέα πλατφόρμα της Warply -η οποία μεταξύ άλλων έχει δυνατότητες δημιουργίας «εικονικών» προφίλ χρηστών, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους σε κατανάλωση περιεχομένου-, σήμερα «φιλοξενεί» δεδομένα 1,2 εκατομμυρίων χρηστών, ενώ πλέον προστίθεται και η επιλογή προσαρμοσμένης αναζήτησης (custom search) εντός της πλατφόρμας για καλύτερη αξιοποίηση των δεδομένων.

15-20% η αύξηση του mobile advertising από μήνα σε μήνα
Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου, ο Γιάννης Δοξαράς παρουσίασε ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία για το mobile marketing & advertising, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Όπως είπε, το 33% της συνολικής κίνησης του internet στη χώρα μας προέρχεται από τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, τη στιγμή που τα τελευταία κατέχουν το 10-12% της εν λόγω κίνησης. Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι το στοιχείο που αναφέρει ότι μέχρι το τέλος του 2015, το μερίδιο της διαδικτυακής κίνησης από smartphones και tablets θα φτάσει το 50%.

Όπως είπε, το 70% της κίνησης από smartphones προέρχεται από το Facebook και από συνδέσμους που σχετίζονται με αυτό. Ενδεικτικό της διείσδυσης των mobile εφαρμογών στη χώρα μας είναι το γεγονός ότι κάθε μέρα γίνονται 5000 παραγγελίες φαγητού μέσω smartphones. Σύμφωνα με τον Γιάννη Δοξαρά, κάθε μήνα το διαφημιστικό budget που κατευθύνεται στο mobile στη χώρα μας, αυξάνεται με ρυθμούς 15-20%.

Μάλιστα, το πλέον δυναμικό κοινό που «ζει» με τις mobile εφαρμογές (mobile shopping, τραπεζικές συναλλαγές, mobile booking, χρηστικές πληροφορίες κ.α.) είναι το κοινό άνω των 45 ετών, το οποίο «ελέγχει» το κινητό του τηλέφωνο κατά μέσο όρο 25 φορές την ημέρα. Ο ίδιος αναφέρθηκε στη μεγάλη δυναμική που αναπτύσσουν στο εξωτερικό το programmatic marketing και το real time advertising, τάση που αναπόφευκτα «θα περάσει» και στη χώρα μας. Μάλιστα, όπως είπε, το 35% της digital διαφήμισης στις ΗΠΑ ήδη αγοράζεται μέσω εφαρμογών real time advertising.

Η ταυτότητα της Warply
Η Warply είναι ελληνική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας με εξειδίκευση στο Mobile Marketing και CRM και ξεκίνησε το 2011 ως μια start-up εταιρεία. Σήμερα δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και σε χώρες του εξωτερικού (Ρουμανία, Βουλγαρία, Ισπανία, Αγγλία, Ολλανδία), παρέχοντας μέσω της πλατφόρμας Warply, υπηρεσίες διαφήμισης, πώλησης και πληρωμών σε συσκευές κινητών. Στη Warply ανήκει και το χωριστό πλέον τμήμα της «Warply Ad Network». Πρόκειται για premium διαφημιστικό δίκτυο σε Mobile Ads, που περιλαμβάνει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων δημοσιογραφικών οργανισμών στην Ελλάδα.

Στο «Warply Ad Network» περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλους: 24Media, Αθηνόραμα, ANT1, Αττικές Εκδόσεις, Δημοσιογραφικός Όμιλος Λαμπράκη, D.P.G. Digital Media, Olive Media, Πρώτο Θέμα, Σκάι, κ.α. Η Warply «έτρεξε» το τελευταίο διάστημα στη χώρα μας περισσότερες από 850 καμπάνιες, μεταξύ των οποίων καμπάνιες για διαφημιζόμενους όπως είναι οι ΟΠΑΠ, Samsung, Heineken, Aegean Airlines, Lufthansa, Vivechrom κ.α. Περισσότερα στο www.warp.ly.