Στον «αέρα» βρίσκεται από χθες, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, η νέα καμπάνια των Maltesers της Mars Wrigley UK, η οποία συμβάλλει στο purpose του brand να ενώνει τους ανθρώπους μέσα από το γέλιο. Με αφορμή έρευνες σχετικά με την ψυχική υγεία των νέων ή μελλουσών μητέρων, η καμπάνια, με την υπογραφή της AMV BBDO, αποσκοπεί να προσεγγίσει την πραγματική εμπειρία τους.

Η καμπάνια περιλαμβάνει δύο τηλεοπτικά σποτ, τα οποία μεταδόθηκαν, για πρώτη φορά, χθες στην τηλεόραση και σε digital κανάλια, τα οποία είναι εμπνευσμένα από συζητήσεις με μαμάδες για τη φωτεινή, αλλά και τη «σκοτεινή» πλευρά της μητρότητας. Το μήνυμα θα επικοινωνηθεί, επίσης, online με το λανσάρισμα καμπάνιας στα social media, μέσω Giphy stickers, αναρτήσεις και IG stories που θα περιέχουν insightful μηνύματα. Η καμπάνια αποτελεί επιστέγασμα της επέκτασης της συνεργασίας των Maltesers με τη ΜΚΟ Comic Relief. «Τα Maltesers βρίσκονταν ανέκαθεν στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας της βρετανικής διαφήμισης να εκπροσωπεί αποτελεσματικότερα την κοινωνία – και αυτή η καμπάνια δεν διαφέρει», σημείωσε σχετικά η Leah Dyckes, Brand Director των Maltesers.